Έντονη δραστηριότητα επέδειξαν οι Έλληνες πλοιοκτήτες και μέσα στο κατακαλόκαιρο. Μπορεί  ο Αύγουστος να προκαλεί ραθυμία όχι όμως στην ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία.

Ονόματα όπως ο Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης, η Αγγελική Φράγκου, ο Νικόλας Μαρτίνος και ο Σταμάτης Τσαντάνης, κράτησαν ζεστές τις μηχανές των επενδύσεων.

Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης

Το νεότευκτο crude oil VLCC δεξαμενόπλοιο HELLAS FOS, χωρητικότητας 300.000 τόνων DWT εντάχθηκε στον στόλο της Latsco την Τετάρτη 17 Αυγούστου.

Ναυπηγήθηκε στις γιάρδες της Hyundai Heavy Industries της Νοτίου Κορέας. Είναι το τρίτο νεότευκτο από τα συνολικά τέσσερα που θα εντάξει η Latsco στον στόλο της.

Στις αρχές του περασμένου Ιουνίου η εταιρεία παρέλαβε τα VLCC YIANNIS LATSIS και ERIETTA LATSI. Στα πλοία κυματίζει η ελληνική σημαία αφού είναι εγγεγραμμένα στο ελληνικό νηολόγιο.

Νικόλας Μαρτίνος

Στην περαιτέρω ενίσχυση του στόλου της στα φορτηγά πλοία και στα δεξαμενόπλοια προχώρησε η Thenamaris συμφερόντων των Ντίνου και Νικόλα Μαρτίνου. Πιο συγκεκριμένα, στον στόλο της προστέθηκαν τα νεότευκτα πλοία SEABULK και SEACHAMPION, με χωρητικότητα 81.400 τόνους DWT, μήκος 229 μέτρα και πλάτος 32 μέτρα.

Τα εν λόγω πλοία κατασκευάστηκαν στο ναυπηγείο Nantong COSCO KHI Ship Engineering Co και  ανεβάζουν στα οκτώ τα φορτηγά τύπου Kasarmax και στα 15 συνολικά Επίσης παρέλαβε το SEADRIVE, ένα νεότευκτο   MR2 δεξαμενόπλοιο εντάχθηκε στον στόλο της Thenamaris. Έχε χωρητικότητα 50.291 τόνων dw κα ανεβάζει στα 12 τον συνολικό αριθμό των MR2 δεξαμενόπλοιων του Ομίλου και συνολικά στα 62 όλων των τύπων tankers.

Σταμάτης Τσαντάνης

Δύο Aframax δεξαμενόπλοιων από τα συνολικά τέσσερα που έχει αγοράσει τον Ιούλιο του 2022 παρέλαβε η United Maritime Corporation που είναι εισηγμένη στο NASDAQ.

Πρόκειται για:  το M/T Parosea που έχει χωρητικότητα 114.000 dwt και ναυπηγήθηκε το 2006

– το M/T Bluesea δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου χωρητικότητας 114.000 τόνων dw. Ναυπηγήθηκε το 2006 από τη Samsung Heavy Industries Co., Ltd. στη Νότια Κορέα.

Αγγελική Φράγκου

Η Navios Maritime Holdings ήρθε μέσα στο καλοκαίρι στο προσκήνιο της επικαιρότητας όταν πούλησε en bloc τον στόλο της που αποτελείτο από 36 φορτηγά πλοία, συνολικής αξίας 835 εκατομμυρίων δολαρίων στην Navios Maritime Partners L.P.

Η Αγγελική Φράγκου μετά τον εσωτερικό αυτό μετασχηματισμό δημιούργησε τη δεύτερη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ, και την τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία ξηρού φορτίου εισηγμένη στις ΗΠΑ, σε αριθμό πλοίων. Η Navios Maritime Partners έχει στόλο που αποτελείται από 188 πλοία εκ των οποίων 90 φορτηγά, 49 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 49 δεξαμενόπλοια.

Η Navios Maritime Holdings αποσύρθηκε από την πλοιοκτησία και εστιάζει στα logistics. Η Ηoldings είναι μεγαλομέτοχος με ποσοστό 63,8% της Navios South American Logstics.

Η Αγγελική Φράγκου σε μία ακόμη κίνησή της στη σκακιέρα τoυ Ομίλου Navios απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο της Navios Maritime Holdings που είναι εισηγμένη στη χρηματιστηριακή αγορά της Νέας Υόρκης.

Διαβάστε ακόμη:

Οι φήμες για το Μ.Μ. και τον εκλογικό νόμο, ο μισθός της κυρίας Βρεττού και το ράλλυ (Ακρόπολις) της Ελλάκτωρ

Zetland Capital: Πάνω από 10 εκατ. ευρώ για το νέο Hilton Curio Collection – Από το 2023 στη Ρόδο

Ιστορικό υψηλό με 697,25 ευρώ η μεγαβατώρα σήμερα στην Ελλάδα