Ο ελληνικά ελεγχόμενος στόλος είναι εγγεγραμμένος σε περίπου 32 νηολόγια-σημαίες. Στην Ακτη Μιαούλη  δίνεται καθημερινή μάχη της σημαίας αφού όλοι διεκδικούν μερίδιο των 4.110 ελληνόκτητων πλοίων.

Τα Marshall Islands κέρδισαν 53 πλοία, η Λιβερία 66 πλοία, ο Παναμάς κέρδισε 23 πλοία η Κύπρος κέρδισε 6 πλοία οι Μπαχάμες 4 πλοία και η Νήσος Μαν κέρδισε ένα πλοίο.

Από την άλλη πλευρά, καταγράφηκαν μειώσεις στον αριθμό των πλοίων στα νηολόγια της Μάλτας, των Βερμούδων και του Χονγκ Κονγκ. Τα εν λόγω νηολόγια κατέγραψαν απώλειες 99, 10 και 7 πλοίων, αντίστοιχα.

Επιπλέον, η ελληνική σημαία, κατέγραψε φέτος απώλειες: 74 πλοίων 6.845.794 σε DWT και 4.449.691 σε GT.

Μικρές μεταβολές σημειώθηκαν για όλες τις άλλες σημαίες. Τα στοιχεία προκύπτουν από την έρευνα  της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου (Greek Shipping Co operation Committee)

Συνολικά, οι σημαίες της Λιβερίας και των Νήσων Μάρσαλ βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της ελληνικής ιδιοκτησίας με 1.080 και 1.062 ελληνόκτητα πλοία, αντίστοιχα. Από πλευράς

DWT, η Λιβερία βρίσκεται στα 98.838.353 που αντιπροσωπεύουν το 28,30% και οι Νήσοι Μάρσαλ στα 83.764.231 αντιπροσωπεύοντας το 23,99% του συνολικού DWT του ελληνόκτητου στόλου.

Η ελληνική σημαία ακολουθεί με 496 πλοία χωρητικότητας 52.768.867 DWT.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η ελληνική σημαία παραμένει στην τρίτη θέση παγκοσμίως όσον αφορά το DWT, καθώς αντιπροσωπεύει το 15,11% του συνολικού DWT του ελληνόκτητου στόλου. Ακολουθεί, σε όρους DWT, η Μάλτα με 559 πλοία 50.769.982 DWT. που αντιπροσωπεύει το 14,54% του συνολικού DWT του ελληνόκτητου στόλου, ο Παναμάς με 329 πλοία 20.725.656 DWT, οι Μπαχάμες με 210 πλοία 18.348.494 DWT και ο η Κύπρος με 215 πλοία 15.234.246 DWT.

Διαβάστε ακόμη

Κλείνει το Ε9 και ανοίγει… ο ΕΝΦΙΑ του 2023

Πληθωρισμός: «Αγκάθια» η διατροφή και οι βενζίνες παρά την πτώση της Ενέργειας

Το αντίο στον «κ. Γιώργο», Νικολάκη… πιπέρι, το blue chip του Μανώλη και οι δυο που δεν χωράνε μαζί