Ήταν μεσημέρι Τρίτης 27 Σεπτεμβρίου. Στην Εθνική Πινακοθήκη βρισκόταν σε εξέλιξη διεθνές ναυτιλιακό συνεδρίου. Εκεί συνάντησα τον Εμάνουελ Γκριμάλντι. Συνοδευόταν από τον διευθύνοντα σύμβουλο των Μινωικών, Λουκά Σιγάλα. Μου ανέπτυξε τα σχέδια του για τα λιμάνια της Hγουμενίτσας και του Ηρακλείου σε ένα ρεπορτάζ που δημοσιεύθηκε στο newmoney.

Αναφερόμενος στο λιμάνι του Ηρακλείου το οποίο τότε δεν είχε κατοχυρωθεί ακόμα στην ναπολιτάνικη κοινοπραξία ο ισχυρός ανήρ του Ομίλου μάς αποκάλυψε τον κύριο επενδυτικό σχέδιο που έχει. «Όμως αληθινός μας στόχος είναι η ανάπτυξη της κρουαζιέρας” και εξήγησε ότι παλαιότερα, ο όμιλος δραστηριοποιείτο στην κρουαζιέρα για πολλά χρόνια. Ο πατέρας μου ήταν από τους πρώτους που μετέτρεψε πλοία Liner σε κρουαζιερόπλοια. Δραστηριοποιείτο στη Βενεζουέλα, στην Καραϊβική και σε άλλα μέρη, παγκοσμίως. Όμως έχω και πολύ καλούς φίλους που δραστηριοποιούνται στην κρουαζιέρα”.

Λίγο πριν ολοκληρώσουμε τη συζήτησή μας, ο Εμάνουελ Γκριμάλντι έκανε μία νύξη για το λιμάνι του Ηρακλείου και την εκεί ενδυνάμωση της ακτοπλοΐας. Πολλοί την διάβασαν λίγοι όμως συνειδητοποίησαν ότι δεν επρόκειτο για μία προεκλογικού τύπου υπόσχεση αλλά για ένα σχέδιο η εξύφανση του οποίου είχε αρχίσει.

Τα λόγια του ήταν: «Έχουμε εμπειρία από την δραστηριοποίησή μας στην ακτοπλοΐα όπου μεταφέρουμε σχεδόν ένα εκατομμύριο επιβάτες από το Ηράκλειο κάθε χρόνο και την Σαντορίνη. Άρα υπάρχει ενδιαφέρον για να αναπτύξουμε περαιτέρω την  δραστηριότητά μας στην ακτοπλοΐα με βάση και το Ηράκλειο της Κρήτης».

Οι εβδομάδες και οι μήνες κύλησαν ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου κατοχυρώθηκε στην κοινοπραξία Γκριμάλντι και χθες, Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2024 η Minoan Lines με αφορμή των πολυετή χρονοναύλωση του High-speed Catamaran SANTORINI PALACE στην Seajets συμφερόντων του Μάριου Ηλιόπουλου εξέδωσε ανακοίνωση όπου μεταξύ άλλων αναφέρει και την ανανέωση του στόλου της:

“ Η ΜΙΝΟΑΝ LINES έχει θέσει ως στρατηγική προτεραιότητα την ανάπτυξη της γραμμής ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ, όπου όλα ξεκίνησαν, καθώς και την ανανέωση του στόλου της, σε συνδυασμό με την αναμενόμενη ανάθεση και εκμετάλλευση του λιμένος Ηρακλείου, σε κοινοπραξία με την Grimaldi Euromed SpA, στοχεύοντας να συνεχίσει να προσφέρει τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες της”.

Σύμφωνα με πληροφορίες η ανανέωση θα γίνει με νεότευκτα πλοία τα οποία θα ναυπηγήσει ο Όμιλος. Πρόκειται για Ro-Pax /επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο χωρίς ακόμα να έχει διευκρινιστεί εάν θα είναι, σε πρώτη φάση, περισσότερα από δύο.

“Ο ανταγωνισμός με τον όμιλο Attica θα μπει σε νέα εποχή” σχολιάζουν κύκλοι της ακτοπλοΐας.

Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες είναι σε πλήρη εξέλιξη η πράσινη στρατηγική  της Minoan lines με έργα που αφορούν τόσο τα κτήρια της όσο και το εσωτερικό των πλοίων της με οικολογικά χρώματα, κάδους ανακύκλωσης και φώτα led.

Διαβάστε ακόμη

Ολυμπιακοί Αγώνες – Παρίσι 2024: Οι «αβέβαιες» business των 11 δισ. και ο πληθωρισμός (pics)

ΑΑΔΕ: Με λογισμικό θα ανιχνεύονται οι… ανακριβείς φορολογικές δηλώσεις

Καύσιμα: Μάστιγα στην αγορά οι πειραγμένες αντλίες

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ