Ο αμερικανικός νηογνώμονας ABS εξέδωσε έγκριση επί της αρχής (AIP) στη Lemissoler Navigation του Κύπριου εφοπλιστή Φίλιππου Φιλή προέδρου της Eνωσης Ευρωπαϊκών Εφοπλιστικών Ενώσεων (ECSA) για το σχεδιασμό  ενός πλοίου μεταφοράς χύδην φορτίου Ultramax με καύσιμο μεθανόλη 65K DWT, το πρώτο τέτοιο πλοίο μεταφοράς μεθανόλης για την  ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας.

Το σχέδιο Lem65ePlus-SDARI Methanol, είναι μια κοινή ανάπτυξη της Lemissoler και της SDARI διερευνά τη σκοπιμότητα της χρήσης μεθανόλης ως καυσίμου για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος του ΙΜΟ για  μηδενικό ισοζύγιο  έως το 2050.

Με την εφαρμογή των κανονισμών EU ETS και FuelEU, το πλοίο, όταν καίει πράσινη μεθανόλη θα έχει μεγάλες δυνατότητες να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που σχετίζονται με κόστος. Το πλοίο έχει βελτιστοποιηθεί διεξοδικά και ο προκαταρκτικός σχεδιασμός ενεργειακής απόδοσης του δείκτης (EEDI) αναθεωρήθηκε και έδειξε ότι υπερβαίνει καλά τα πρότυπα της φάσης 3 του EEDI.  Ο ABS ολοκλήρωσε τις αναθεωρήσεις σχεδιασμού με βάση τις απαιτήσεις της κλάσης και του νόμου.

«Η μεθανόλη είναι μια πολλά υποσχόμενη πηγή καυσίμου για τη μείωση των ναυτιλιακών εκπομπών και αυτός ο νέος σχεδιασμός από την Lemissoler είναι μια συναρπαστική ευκαιρία για την κινεζική ναυπηγική βιομηχανία να επιδείξει για άλλη μια φορά ηγετική θέση στην στην απαλλαγή της βιομηχανίας μας από τις ανθρακούχες εκπομπές. Η ABS είναι υπερήφανη που υποστηρίζει αυτά τα καινοτόμα έργα, μοιράζεται την κορυφαία καθοδήγησή μας στον κλάδο για να βοηθήσουμε τους πλοιοκτήτες και τα ναυπηγεία με υπηρεσίες και λύσεις σχετικά με τα εναλλακτικά καύσιμα», δήλωσε ο Βασίλειος Κρουστάλλης, Ανώτερος Αντιπρόεδρος της ABS.

«Εμείς στη Lemissoler είμαστε και πάλι πρωτοπόροι σε νέα τεχνολογικά και καινοτόμα σχέδια για τα Dry Bulk στόλο μας. Η συνεργασία με την SDARI και την ABS αποδεικνύει πόσα πολλά μπορούν να επιτευχθούν συλλογικά. Αυτός ο νέος εξελικτικός σχεδιασμός είναι ένα ακόμη βήμα προς τον στόχο της Lemissoler να επιτευχθεί το net zero  καθαρό  μέχρι το 2045», δήλωσε ο Φίλιππος Φίλης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Lemissoler Navigation.

«Ως σχεδιαστής αυτού του καινοτόμου πλοίου με καύσιμο μεθανόλη, η SDARI δεσμεύεται πάντα να προσαρμόζει και να παρέχει πρακτικές λύσεις στις απαιτήσεις των πελατών, προσφέροντας ένα βελτιστοποιημένο σχεδιασμό για  να ικανοποιεί τους μελλοντικούς ναυτιλιακούς κανόνες και κανονισμούς», δήλωσε ο Zhou Zhi-yong, αντιπρόεδρος της SDARI.

Διαβάστε ακόμη

Επαγγελματικά ακίνητα: Αυξήσεις μόνο 3% στα ενοίκια για όλο το 2024

Ο Ερντογάν (ψαράκι χωρίς κρασί), ο Μαθιός, το ΕΚΟΜΕ και τα κανάλια, τα μεγάλα κέρδη των Big 4 και ο Πέτρος Στάθης με τη Sotheby’s

Θα «βουλιάξουν» οι χειμερινοί προορισμοί τις ημέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς (πίνακας)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ