Αφιέρωμα στον Γιώργο Προκοπίου κάνουν τα γερμανικά ΜΜΕ  για τον οποίο αναφέρουν ότι σκοπεύει να κάνει τη Γερμανία πιο ανεξάρτητη από τις ρωσικές προμήθειες φυσικού αερίου».

Πιο συγκεκριμένα η  εφημερίδα Handelsblatt σε εκτενή αναφορά της αναφέρει ότι: «Η γερμανική κυβέρνηση ναύλωσε δύο «Πλωτές Μονάδες Αποθήκευσης και Επαναεριοποίησης (FSRU), του κ. Προκοπίου, που θα προμηθεύουν τη χώρα».

Τα πλοία του Γιώργου Προκοπίου μπορούν να τροφοδοτούν κάθε χρόνο έως και 30 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου το γερμανικό δίκτυο. Αυτό ισοδυναμεί με σχεδόν τα δύο τρίτα της ποσότητας που εισήγαγε πέρυσι η Γερμανία από τη Ρωσία.

Πρόκειται για το LNG carrier – FSRU «Transgas Power», που έχει ρότα από τον Ειρηνικό, από το Σεντάι της Ιαπωνίας προς το Φρίπορτ του Τέξας των ΗΠΑ και το αδελφό πλοίο «Transgas Force», που πλέει από το Τρινιντάντ και Τομπάγκο με κατεύθυνση τον Βόρειο Ατλαντικό. Τα πλοία ανήκουν στην εταιρεία «Dynagas» και είναι χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων.  Η γερμανική εταιρεία Uniper υπέγραψε επιστολή πρόθεσης για τη ναύλωσή τους  για λογαριασμό της γερμανικής κυβέρνησης. Η Uniper ανακοίνωσε ότι πρόκειται για τα Transgas Power και Transgas Force  χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων το καθένα.

Τα δύο πλοία παραδόθηκαν στον Έλληνα πλοιοκτήτη το 2021 από το ναυπηγείο Hudong-Zhonghua Shipbuilding και βρίσκονται υπό ναύλωση ως LNG carriers αυτή την εποχή, τον μεν πρώτο από την αμερικανικών συμφερόντων Cheniere για 18 μήνες και το δεύτερο από τη γαλλικών συμφερόντων Total.

Το δεύτερο εξάμηνο του 2022, θα χαράξουν πορεία για τη Γερμανία, σημειώνει η Handelsblatt.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που αυτά τα FSRU θα εγκατασταθούν στη Γερμανία και θα παρέχουν στη χώρα φυσικό αέριο, το οποίο τελικά θα επιτρέψει επίσης τη μετάβαση σε ένα μέλλον με χαμηλότερες εκπομπές άνθρακα», δήλωσε στην εφημερίδα ο ο Γιώργος Προκοπίου.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα «η παράδοση των δύο πλοίων το φθινόπωρο του 2021 έδειξε ότι ο Έλληνας είχε τη σωστή “μύτη” και γνώριζε το καλό timing: Με τις τιμές του φυσικού αερίου να απογειώνονται, αυξήθηκαν και οι ναύλοι των δεξαμενόπλοιων  μεταφοράς LNG».

Διαβάστε ακόμη:

Η μάχη της ηλεκτροκίνησης: Η Tesla βρήκε τον (Γερμανό) δάσκαλό της;

Τράπεζες: Πόσο εκτεθειμένες είναι σε Ρωσία και Ουκρανία – Πώς ο πόλεμος επηρεάζει τη διεθνή τους παρουσία

Sitel Greece: Πόσες προσλήψεις θα κάνει ο αμερικανικός «κολοσσός» στην Ελλάδα (pic)