Δυναμικά έχουν εισέλθει στις αγορές μεταχειρισμένων πλοίων το 2022 οι Έλληνες πλοιοκτήτες. Από τις αρχές του χρόνου έως και τις 20 Μαρτίου 2022 έχουν δώσει ήδη 1,2 δισ. δολάρια για την αγορά 66 πλοίων εκ των οποίων 30 είναι φορτηγά (αξίας 651,1 εκατ.), 33 δεξαμενόπλοια ( 543,5 εκατ), ένα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (αξίας 18 εκατ.),ένα υγραεριοφόρο και ένα άλλης κατηγορίας.

Είναι εμφανές ότι οι Έλληνες επενδύουν στα δεξαμενόπλοια τώρα που η ναυλαγορά τους είναι ζημιογόνα και οι τιμές στα χαμηλά προσδοκώντας στην άνοδο της μετά από 20 μήνες κρίσης.

Σύμφωνα με το data base της Allied Shipping Research ακολουθούν οι Κινέζοι στη δεύτερη θέση με 775,3 εκατομμύρια δολάρια για 40 πλοία εκ των οποίων 25 είναι φορτηγά , τρία δεξαμενόπλοια, δύο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ένα υγραεριοφόρο.

Στην τρίτη θέση είναι ναυτιλιακές εταιρείες της Σιγκαπούρης με 633,5 εκατομμύρια για 21 πλοία.

Συνολικά μέσα στο 2022 έχουν δοθεί 8,2 δισεκατομμύρια για την αγορά 419 πλοίων. Ειδικότερα τα περισσότερα ποσά έχουν δοθεί ως εξής:

-2,5 δισεκατομμύρια για 150 φορτηγά πλοία

-1,9 δισ. Για 121 δεξαμενόπλοια

-2,8 δισεκατομμύρια για 74 container vessels

-190,6 εκατομμύρια για 25 υγραεριοφόρα

Οι Έλληνες έχουν δώσει το 14,6% των κεφαλαίων που έχουν επενδυθεί μέχρι τώρα στην αγορά των μεταχειρισμένων και έχουν αποκτήσει το 15,7% των πλοίων που άλλαξαν χέρια.

Διαβάστε ακόμη:

«Ηλεκτροπληξία» στην προμήθεια ρεύματος από τις μονομερείς αλλαγές στα τιμολόγια

Πόσο ασφαλές είναι τελικά το Telegram – Ο Ρώσος ιδρυτής του Πάβελ Ντουρόφ και οι σχέσεις με Μόσχα και Κίεβο

Από 1η Απριλίου η μείωση της τιμής των καυσίμων σε… προπολεμικά επίπεδα