Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Υιοθεσία Πλοίου» της Project Connect γιγαντώνεται και προσφέρει νέες εμπειρίες και δεξιότητες, σε μαθητές και εκπαιδευτικούς 34 τάξεων πλέον τάξεων από 15 δημόσια και ιδωτικά δημοτικά σχολεία της Αττικής και Νήσων.

Πλοιοκτήτες όπως μεταξύ άλλων, ο Γιάννης Αγγελικούσης, Θανάσης Μαρτίνος, Πέτρος Παππάς, Κωνσταντίνος Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος υποστηρίζουν το πρόγραμμα διαθέτοντας πλοία τους στο πρόγραμμα.

Οι ναυτιλιακές εταιρείες συνολικά είναι: ARCADIA SHIPMANAGEMENT, ARISTON NAVIGATION, ASTRA SHIPMANAGEMENT, COMMON PROGRESS, EASTERN  MEDITERRANEAN, EUROBULK LTD, LOAD LINE MARINE, MARAN GAS, MARAN TANKERS, MEDFERRY, PHOENIX SHIPPING & TRADING, QUEENSWAY NAVIGATION & STARBULK.

Το πλάνο του προγράμματος, καθώς και η αξιολόγηση της περσυνής πιλοτικής φάσης, συζητήθηκαν στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη  Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019 στην οποία  συμμετείχαν εκπαιδευτικοί, εκπρόσωποι της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Πειραιά, καθώς και εκπρόσωποι των ναυτιλιακών εταιρειών.

Στη συνάντηση αυτή  η  Ειρήνη Νοτιά, ως ιθύνων νους της όλης προσπάθειας εκ μέρους της Project Connect, δίαβασε την πρώτη συγκινητική αλληλογραφία μεταξύ σχολικής τάξης και καπετάνιου. Τόνισε την αξία ενός οράματος που υλοποιείται με τη ζωηρή συμμετοχή των μαθητών που αγκάλιασαν από πέρσυ τα πλοία που υιοθέτησαν, αλλά και την αφιλοκερδή εμπνευσμένη εργασία των εκπαιδευτικών τους που κατηύθυναν τους μαθητές σε αυτό το εγχείρημα, ώστε να επικοινωνούν απρόσκοπτα με τους καπετάνιους των υιοθετημένων πλοίων τους.

Στη συνέχεια, η Δρ. Αδαμαντία Σπανακά, ως εκπαιδευτικός σύμβουλος της Project Connect, παρουσίασε τα συμπεράσματα της αξιολόγησης του έργου από τους 171 μαθητές που πέρσυ μαζί με τους δασκάλους τους είχαν πρωτοξεκινήσει αυτό το ταξίδι, υπογραμμίζοντας μεταξύ άλλων τις δικές τους προτάσεις για ανάγκη συνέχισης και μονιμοποίησης του προγράμματος στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Εκπαιδευτικοί μετέφεραν τον ενθουσιασμό και τις αγωνίες των παιδιών για τα πλοία που είχαν υιοθετήσει πέρσυ, για τις δεξιότητες που ανέπτυξαν με αφορμή αυτή την επικοινωνία τους με τον πλοίαρχο του πλοίου τους στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα, καθώς, όπως αποδείχθηκε, η αγάπη και η έγνοια τους για την πορεία του υιοθετημένου από τους μαθητές πλοίου, τα έκανε να διδαχθούν βιωματικά θέματα Γεωγραφίας, Μαθηματικών, Αγγλικής Γλώσσας, Μουσικής, Εικαστικών, Λογοτεχνίας και να προσεγγίσουν σχεδόν όλα τα αντικείμενα που διδάσκονται στην ύλη τους με έναν κυριολεκτικά νέο, «ταξιδιάρικο» τρόπο.

Από την πλευρά τους, οι εκπρόσωποι των ναυτιλιακών εταιρειών τόνισαν πως τον ίδιο ενθουσιασμό επέδειξαν και οι πλοίαρχοι που ανταποκρίνονται ταχύτατα στους μαθητές, απαντώντας με λεπτομέρειες σε κάθε τους απορία.