Ναυτιλία

Ιωάννης Μαρτίνος: Στα 35 πλοία έφθασε ο υπό διαχείριση στόλος της Signal Maritime

  • Μηνάς Τσαμόπουλος


Νέα συνεργασία με την Perfomance Shipping της οικογένειας Παληού - Το «Briolette» ναυπηγήθηκε τον Απρίλιο του 2011 στην Ιαπωνία

Ενισχύει τη δύναμη του υπό εμπορική διαχείριση στόλου της η Signal Maritime, η ναυτιλιακή εταιρεία του ομίλου Signal Group, συμφερόντων Ιωάννη Μαρτίνου.

Πιο συγκεκριμένα ανέλαβε τη διαχείριση του δεξαμενόπλοιου τύπου Αframax «Briolette» της εισηγμένης στην αμερικανική χρηματαγορά του Nasdaq Performance Shipping της οικογένειας Παληού με επικεφαλής τον Ανδρέα Μιχαλόπουλο. Είναι το δεύτερο πλοίο της Performance που μπαίνει υπό διαχείριση στο pool της Signal Maritime Services αφού προηγήθηκε το «P. Yanbu». O υπό διαχείριση στόλος της Signal Maritime απαρτίζεται πλέον από 35 πλοία.

Το «Briolette» ναυπηγήθηκε τον Απρίλιο του 2011 στην Ιαπωνία και έχει μεταφορική ικανότητα 104.588 τόνων dw.

Τον περασμένο Οκτώβριο η Signal Maritime ανέλαβε τη διαχείριση του «Silver London», του 10ου κατά σειρά δεξαμενόπλοιου μεσαίας εμβέλειας (MR) της Shell.

Το δεξαμενόπλοιο προστέθηκε στον αντίστοιχο στόλο της Signal αυξάνοντας έτσι το μέγεθος του MR στόλου της στα 15 πλοία.

Η συνεργασία αυτή δίνει στη Shell την δυνατότητα να επωφεληθεί από την επταετή επένδυση της Signal στην ανάπτυξη ψηφιακής τεχνολογίας που υποστηρίζει με εξαιρετικά αποτελεσματικό τρόπο τη διαδικασία ναύλωσης πλοίων.

Ήταν η πρώτη φορά που η Shell αναθέτει τη διαχείριση μέρους του στόλου της σε τρίτους γεγονός που κάνει τη συνεργασία αυτή ορόσημο για την Signal. H συνεργασία αυτή προσέλκυσε το ενδιαφέρον αρκετών πλοιοκτητών που επιθυμούν να αξιοποιήσουν προς όφελος και των δικών τους στόλων την πλατφόρμα της Signal, η οποία βασίζεται στην χρήση της τεχνολογίας.

Ο κ. Πάνος Δημητρακόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Signal Maritime ανέφερε: «Το tanker pool της Signal Maritime βασίζεται σε ένα μείγμα τεχνολογίας και βαθιάς γνώσης της ναυλαγοράς».

Σήμερα, εταιρείες που ελέγχουν πάνω από το 60% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων και το 47% των αντίστοιχων φορτίων, χρησιμοποιούν την τεχνογνωσία που παρέχει η Signal για να ενισχύσουν την απόδοση των στόλων τους στη ναυλαγορά.

Η τεχνολογία είναι προσβάσιμη από πελάτες και συνεργάτες μέσω ενός φιλικού προς τον χρήστη περιβάλλοντος ή με την απευθείας σύνδεση με τα υφιστάμενα συστήματά τους, μέσω APIs.

Εκτός από τη βελτιωμένη απόδοση στον εμπορικό τομέα, η Shell και η Signal συνεργάζονται και με σκοπό να μειωθεί το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, αλλά και να βελτιστοποιηθούν διαδικασίες και η ροή των ναυλομεσιτικών εργασιών εκατέρωθεν.

Ο Ιωάννης Μαρτίνος, Διευθύνων Σύμβουλος του Signal Group ανέφερε: «Έχοντας ήδη δει την επιτυχημένη πορεία του Aframax pool της Signal Maritime, αδράξαμε την ευκαιρία να εφαρμόσουμε τις δοκιμασμένες μας λύσεις στην MR αγορά. Όσο μεγαλώνει ο στόλος, τόσο πιο σημαντική καθίσταται η σωστή τοποθέτηση των πλοίων στις εκάστοτε αγορές και η μείωση του χρόνου εκτός ναύλου. Αυτό ωφελεί τόσο τους πλοιοκτήτες όσο και το περιβάλλον».

Πρόσθεσε επίσης: «Εμπλουτίζουμε το ‘’ρεπερτόριο’’ της ελληνικής ναυτιλίας. Η Αθήνα είναι ιστορικά γνωστή ως εφοπλιστικό κέντρο αλλά εμείς καταφέραμε να αποδείξουμε ότι μπορεί να αποτελέσει και σημείο αναφοράς για τεχνολογία και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας».

Η πλατφόρμα της Signal Ocean υποστηρίζεται από περισσότερους από 60 data scientists, software engineers και αναλυτές και παρέχει στην ομάδα της Signal Maritime πληροφόρηση σχετικά με τις βέλτιστες διαδρομές, συγκρίσεις εναλλακτικών σεναρίων κερδοφορίας και υπολογισμούς της ποσότητας CO2 που παράγεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Το σύστημα βοηθά στην ανάπτυξη στρατηγικών βέλτιστης διασποράς του στόλου στις εκάστοτε αγορές και την παρακολούθηση των σχετικών αποτελεσμάτων, ή εν ολίγοις στην διαχείριση της απόδοσης στο εμπορικό κομμάτι της ναυτιλίας.

Η τεχνολογία της Signal, που έχει ήδη αποσπάσει πατέντα ευρεσιτεχνίας στην Αμερική, επεξεργάζεται και συνδυάζει μεγάλη γκάμα από διαφορετικές πηγές δεδομένων, ανά πελάτη, συμπεριλαμβανομένων δεδομένων AIS, πληροφορίες διαθέσιμων φορτίων και πλοίων, θέσεις πλοίων, κόστη φόρτωσης και εκφόρτωσης σε λιμάνια, λίστες λιμανιών και δείκτες ναύλων.

Με τη χρήση προηγμένων αλγόριθμων και τεχνητής νοημοσύνης, τα δεδομένα μετατρέπονται σε χρήσιμες, συνεκτικές αποτυπώσεις των συνθηκών προσφοράς και ζήτησης σε όλες τις ναυλαγορές παγκοσμίως, που βοηθούν τους χρήστες να πάρουν εμπεριστατωμένες αποφάσεις.

Διαβάστε ακόμα:

UBS: Γιατί η μετάλλαξη Όμικρον «βύθισε» τις αγορές – Τι συστήνει

POS: Σημαντική η αύξησή τους εν μέσω πανδημίας – Η Ελλάδα έχει την υψηλότερη κατανομή για το 2020

Η Black Friday έφερε χαμόγελα στην αγορά – Προβληματισμός για την εξέλιξη της πανδημίας