Την υπογραφή συμβολαίου για τη ναυπήγηση ενός φορτηγού πλοίου από τα ιαπωνικά ναυπηγεία Oshima ανακοίνωσε η Meadway Shipping συμφερόντων του Κώστα Δελαπόρτα.

Πρόκειται για το δεύτερο νεότευκτο bulk carrier χωρητικότητας 42.500 dwt που θα κατασκευάσει η συγκεκριμένη η γιάρδα για τη Meadway. H παράδοση του πλοίου αναμένεται το α’ εξάμηνο του 2026.

Η Meadway Shipping αναμένει την παράδοση εννέα νεότευκτων μεταξύ 2024 και 2026 με στόχο να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών της για διά θαλάσσης μεταφορά ξηρών φορτίων.

Σε ανάρτησή της στα κοινωνικά δίκτυα η εταιρεία αναφέρει:

«Συναρπαστικά νέα: Oshima Bulk Carrier! Είμαστε στην ευχάριστη θέση να μοιραστούμε μαζί σας μερικά φανταστικά νέα. Έχουμε υπογράψει σύμβαση για ένα νέο πλοίο με τα ναυπηγεία Oshima χωρητικότητας 42.300 μετρικών τόνων. Αυτό το ορόσημο σηματοδοτεί τη δεύτερη απόκτηση νέου πλοίου Oshima 42.5k για τη Meadway Shipping και δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ενθουσιασμένοι για το τι μας περιμένει. Με παράδοση που αναμένεται το πρώτο εξάμηνο του 2026, αυτή η προσθήκη στο στόλο μας θα ενισχύσει τη χωρητικότητά μας και θα βελτιώσει την ικανότητά μας να ανταποκρινόμαστε στις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες των αξιόλογων πελατών μας. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό! Το ταξίδι μας προς την επέκταση δεν σταματά εδώ. Η Meadway Shipping έχει φιλόδοξα σχέδια, με συνολικά εννέα νέα πλοία που έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν μεταξύ 2024 και 2026. Αυτή η στρατηγική κίνηση υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να παραμείνουμε στην πρωτοπορία του κλάδου, να παρέχουμε καινοτόμες ναυτιλιακές λύσεις και να συμβάλλουμε στις βιώσιμες μεταφορές».

Διαβάστε ακόμη

«Κληρώνει» για τα επιτόκια – Τι θα σημάνει μία νέα αύξηση για δανειολήπτες και τράπεζες

Το 98,5% των Ελλήνων χρησιμοποιούν Google – Πώς η Νο1 μηχανή αναζήτησης εξαφανίζει Bing και Yahoo!

Πάνε πίσω για την ώρα τα σενάρια για ανασχηματισμό – «Τίποτα δεν αποκλείεται μετά τη ΔΕΘ»

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ