Δύο πλοία μεταφοράς αερίου-LPG Carriers παρήγγειλε η Latsco Marine συμφερόντων του Πάρι Κασιδόκωστα-Λάτση. Την πληροφορία επιβεβαίωσαν στο newmoney κύκλοι του Ομίλου.

Η εταιρεία άσκησε option σε συμβόλαιο που έχει με τα κορεατικά ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries για την ναυπήγηση δύο VLGCs -Very Large Gas Carriers. To ύψος της επένδυσης θα φτάσει τα 195 εκατομμύρια δολάρια. Η μεταφορική ικανότητα του κάθε πλοίου είναι 87.000 κυβικά μέτρα. Θα παραδοθούν στην Latsco έως το Μάιο του 2026.

Τον περασμένο Δεκέμβριο η εταιρεία είχε βάλει στο ίδιο ναυπηγείο δύο παραγγελίες για VLGCs τα οποία θα έχουν παραδοθεί έως τα τέλη του 2025. Tο κόστος για τα δύο LPG carriers υπολογίζεται θα ανέλθει στα 197,7 εκατ. δολάρια.

Η Latsco είναι δραστήρια στην αγορά μεταφοράς LPG. Διαθέτει ήδη εννέα πλοία αυτού του τύπου.

Ο όμιλος της Latsco Marine έχει στόλο από 34 πλοία, εκ των οποίων 10 LPG Carriers, 20 δεξαμενόπλοια και δυο πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) και δυο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Το 2022 εισήλθε και στον τομέα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Προς τα τέλη του χρόνου παρέλαβε δύο νεότευκτα container vessels τα οποία είχε αγοράσει στο α΄ εξάμηνο του 2022 “πάνω στις σχάρες” ιαπωνικού ναυπηγείου ενώ δηλαδή ήταν υπό ναυπήγηση. Το πρώτο παρελήφθη πριν από δύο μήνες και το δεύτερο πριν από λίγες ημέρες.

Πρόκειται για το “Marla Tiger” μεταφορικής ικανότητας 1.984 εμπορευματοκιβωτίων και το αδελφό του πλοίο “Marla Bull”.

Το πρώτο είναι χρονοναυλωμένο στην ισραηλινών συμφερόντων εταιρεία τακτικών γραμμών-Liner την ΖΙΜ και το δεύτερο σε εταιρεία με έδρα το Χονγκ Κονγκ. H αξία των πλοίων σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς κύκλους ανέρχεται στα 70 εκατομμύρια δολάρια.

Στις αρχές 27 του περασμένου Οκτωβρίου η Latsco ολοκλήρωσε το ναυπηγικό της πρόγραμμα που προέβλεπε την κατασκευή τεσσάρων υπερ δεξαμενόπλοιων-VLCC. Την ημέρα εκείνη παρέλαβε το τέταρτο και τελευταίο , το “Hellas Paliros” χωρητικότητας 300.000 τόνων dwt. Είχαν προηγηθεί τον Ιουνίου τα VLCC «YIANNIS LATSIS» και «ERIETTA LATSI» ενώ τον περασμένο Αύγουστο ενέταξε στον στόλο της το επίσης νεότευκτο crude oil VLCC δεξαμενόπλοιο HELLAS FOS, χωρητικότητας 300.000 τόνων DWT.

Στα πλοία κυματίζει η ελληνική σημαία αφού είναι εγγεγραμμένα στο ελληνικό νηολόγιο.

Διαβάστε ακόμη

Η λαχτάρα του Αλέξη, τα κυβερνητικά κοστούμια, οι φυλακές, το γκολφ, οι επενδυτές και τα νέα κόλπα του κυρ Παντελή

Έρχονται κίνητρα για ασφάλιση κατοικιών από φωτιές και σεισμούς

Τα μεγάλα deals του 2023 που στρώνουν το χαλί για νέο ρεκόρ σε εξαγορές και συγχωνεύσεις