Ναυτιλία

Μαρία Αγγελικούση: Έβαλε δύο ακόμη παραγγελίες για ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς LNG

  • Μηνάς Τσαμόπουλος


Άσκησε το δικαίωμα που είχε –option-  στα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) της Νοτίου Κορέας

Συνεχίζει τις επενδύσεις σε πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου-LNG η Maran Gas του Ομίλου Αγγελικούση.

Στις αρχές του 2022 άσκησε το δικαίωμα που είχε –option- για τη ναυπήγηση δύο ακόμη LNG στα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) της Νοτίου Κορέας.

Θα έχουν μεταφορική ικανότητα 174.000 κυβικών μέτρων το καθένα και η συνολική τους αξία ανέρχεται  στα 420 εκατομμύρια δολάρια. Η παράδοσή τους θα ολοκληρωθεί έως τον Νοέμβριο του 2025.

Έχει προηγηθεί η παραγγελία  στα τέλη του 2021 στις ίδιες γιάρδες δύο άλλα LNG carriers,  έναντι 411 εκατ. δολ. Τα πλοία θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα επίσης 174.000 κυβικών μέτρων έκαστο και αναμένεται να παραδοθούν έως τον Νοέμβριο του 2024.

Τον Οκτώβριο του 2021, ο Όμιλος Αγγελικούση υπέγραψε συμφωνία με κρατική νοτιοκορεατική τράπεζα, με φόντο τη χρηματοδότηση του ναυπηγικού της πλάνου για τα επόμενα τρία έτη στη Νότια Κορέα.

Το 2021 η Maran Gas Maritime  παρέλαβε πέντε LNG carriers. Τον περασμένο Ιούλιο το “Maran Gas Isabella” το πρώτο του στόλου το οποίο κινείται με μηχανή X-DF, την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με σύστημα λίπανσης που γίνεται με αέρα -air lubrication system- με αυξημένα ποσοστά γεμίσματος -δεν έχει απώλειες στο γέμισμα φορτίου- σε ποσοστό 93,5%.

Ακολούθησαν τα αδελφά πλοία, το «Maran Gas Κalymnos» τον Σεπτέμβριο και το «Maran Gas Ithaca» τον Οκτώβριο.

Επίσης παρέλαβε δύο πλοία με μηχανές διπλού καυσίμου (dual fuel- πετρέλαιο αέριο), δίχρονες. Πρόκειται για τα «Yiannis» του αείμνηστού Γιάννη Αγγελικούση και το «Marana Gas Amorgos».

Διαβάστε ακόμα:

Ξεσηκώνονται τα σωματεία στην Ευρώπη – Απαιτούν μεγαλύτερες αυξήσεις μισθών (pics)

Νόβακ Τζόκοβιτς: Το παιδί του πολέμου που διχάζει την υφήλιο (pics+vid)

Παγκόσμια οικονομία: Πού βρίσκεται ο πλανήτης σήμερα σε 10 γραφήματα