Στον στόλο της ενέταξε η εισηγμένη Capital Product Partners, συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη, το 6ο τελευταίας τεχνολογίας LNG carrier.

Πρόκειται για το «Aristidis I» μεταφορικής ικανότητας 174.000 κυβικών μέτρων ναυπηγημένο το 2021 στις γιάρδες της Hyundai.

Πρόκειται για το τελευταίο πλοίο με το οποίο ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα της εταιρείας για την ενίσχυσή της με LNG carriers. Η αγορά του χρηματοδοτήθηκε κατά 82 εκατομμύρια δολάρια με ίδια κεφάλαια και κατά 123 εκατομμύρια δολάρια με δανεισμό.

Ο Τζέρι Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, σχολίασε:

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ολοκληρώσαμε αυτήν τη σημαντική επένδυση, ύψους άνω των 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε έξι LNGC τελευταίας γενιάς με μακροχρόνια χρονοναύλωση. Πιστεύουμε ότι αυτή η συναλλαγή είναι ιδιαίτερα σημαντική και μας τοποθετεί σταθερά στην αγορά LNG.

Η ναυλαγορά LNG υποστηρίζεται από θετικά μακροπρόθεσμα θεμελιώδη μεγέθη, καθώς τόσο το gas όσο και το LNG αναμένεται να διαδραματίσουν βασικό ρόλο στην ενεργειακή μετάβαση στην εποχή των μηδενικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Είμαστε ενθουσιασμένοι που αναπτύσσουμε σε αυτό το τμήμα την κατάλληλη στιγμή».

Στο μεταξύ η εταιρεία ανακοίνωσε την παράδοση στους νέους ιδιοκτήτες του, το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων “Adonis” χωρητικότητας 115.145 τόνων dw/9.288 “κουτιών” ναυπηγημένο το 2015 στις γιάρδες της Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.Α. Η Capital θα έχει έσοδα ύψους 49,3 εκατομμυρίων δολαρίων μετά τη αποπληρωμή των υπολοίπων δανειακών υποχρεώσεων.

H CPLP διαθέτει στόλο από 21 συνολικά πλοία, εκ των οποίων 11 είναι Neo-Panamax container vessels, τρία Panamax container vessels, ένα Capesize bulk carrier και έξι LNG carriers.

Διαβάστε ακόμα

Έμα Ραντουκάνου: Οι «χρυσές» χορηγίες των Tiffany’s, Dior, Evian και η σύγκριση με τη Σαράποβα (pics)

Νέους μπελάδες στους ιδιοκτήτες φέρνει η υποχρεωτική ενεργειακή αναβάθμιση στα ακίνητα

Οι Αμερικανοί αγοράζουν από την Εθνική και… από τον Πατέλη, το Υπερταμείο πουλάει αεροδρόμια, η Ιντρακάτ αποκτά νέους μετόχους