Σε συμφωνία για την απόκτηση τριών τελευταίας τεχνολογίας LNG carriers προχώρησε εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Capital Product Partners L.P. έναντι συνολικού ποσού 599,5 εκατομμυρίων δολαρίων.

Πρόκειται για το Aristos I ναυπηγημένο το 2020, το Aristarchos και Aristidis I ναυπηγημένα το 2021, στις γιάρδες της Hyundai Heavy Industries. Tο LNG/C Aristos I και το LNG/C Aristarchos αναμένεται να παραδοθούν στα μέσα Σεπτεμβρίου και το LNG/C Aristidis I στο τέλος Νοεμβρίου 2021.

Τα Aristos I και Aristidis I βρίσκονται υπό μακρόχρονη ναύλωση από την BP Gas Marketing Limited (“BP”). Για το πρώτο η ναύλωση λήγει τον Οκτώβριο του 2027 και για το δεύτερο τον Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς. Αναμένεται όμως να επεκταθούν έως τον Οκτώβριο του 2032 και τον Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς αντίστοιχα.

Tο Aristarchos είναι και αυτό υπό μακρόχρονη ναύλωση από την Cheniere Marketing International LLP (“Cheniere”), η οποία λήγει τον Φεβρουάριο του 2025 με την ναυλώτρια εταιρεία να έχει option για έναν ακόμη χρόνο. Τα έσοδα από τη ναύλωση και των τριών πλοίων ανέρχονται στα 391 εκατομμύρια δολάρια, με μέσο όρο ημερήσιας ναύλωσης στα 67.630 δολάρια. Με την προσθήκη του στο στόλο της εταιρείας ο μέσος όρος ηλικίας μειώνεται από τα 10,4 έτη στα 8,8.

Επίσης είναι πιο αποτελεσματικά στη μείωση κατανάλωσης καυσίμων άρα και στο αποτύπωμα που αφήνουν στο περιβάλλον.

Η Capital στο πλαίσιο ενίσχυσης και ανάπτυξης του στόλου της έχει option για την παραλαβή άλλων τριών αδελφών πλοίων με μέσο όρο κόστους απόκτησης τα 207,7 εκατομμύρια δολάρια για κάθε ένα, με έσοδα 429 εκατ. και ημερήσιο ναύλο κατά μέσο όρο 70.650 δολάρια.

Είναι και τα τρια ναυλωμένα από τις εταιρείες BP, Cheniere και Engie Energy Marketing Singapore Pte Ltd.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Τζέρι Καλογηράτος δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ολοκληρώσαμε αυτήν τη συναλλαγή για την με την απόκτηση αυτών των τριών, ολοκαίνουργιων, υψηλών προδιαγραφών LNG σε μια εποχή, όταν η αγορά LNG παρουσιάζει ισχυρές μακροπρόθεσμες προοπτικές. Η εξαγορά αναμένεται να είναι ιδιαίτερα σημαντική για τις διανεμόμενες ταμειακές ροές και τα κέρδη μας ανά μονάδα, για την ανανέωση του στόλου της Partnership και την αναπλήρωση της κερδοφορικής της ικανότητας. Θα συμβάλλει στην ενίσχυση των ταμειακών μας ροών και τη διαφοροποίηση της πελατειακής μας βάσης με επενδύσεις. Ταυτόχρονα, είναι ένα εμφατικό βήμα προς τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και αποτελεί μέρος της μετάβασης στη ναυτιλία με ουδέτερο άνθρακα ».

Διαβάστε ακόμη

Ο στρατηγός Πάτον, το φρένο και το γκάζι σε ΔΕΠΑ – ΔΕΔΔΗΕ, το μυκονιάτικο οικόπεδο και οι βίλες στα Αστέρια Γλυφάδας 

Milos: Οκτώβριο το ντεμπούτο του νέου 5άστερου στο Σύνταγμα (pics)

Νταν Κρετίνσκι: Ο Τσέχος μεγιστάνας που θέλει να μπει στην ελληνική αγορά ενέργειας