search icon

Ναυτιλία

Νίκος Τσάκος: Άλλαξε παραγγελία από ναυπήγηση container vessels σε δεξαμενόπλοια

Αιτία η κακή ναυλαγορά για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων - Πρόκειται για δύο suezmax tankers χωρητικότητας 158.000 dwt το καθένα

Η συνεχής πτώση της ναυλαγοράς για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και παράλληλη άνοδος της ναυλαγοράς των δεξαμενόπλοιων οδήγησε τον δρα Νίκο Τσάκο να αλλάξει παραγγελία για τη ναυπήγηση feeder container vessels σε δύο suezmax δεξαμενόπλοια, μεταφορικής ικανότητας 158.000 dwt το καθένα. Παραγγελίες που είχε δώσει ο Όμιλος πέρσι.

Πιο συγκεκριμένα, στις 17 Μαΐου του 2022, στο Μέγαρο Μακεδονία του Ομίλου, είχαν υπογράψει συμβόλαια για την ναυπήγηση τεσσάρων feeder πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ο καπετάν Παναγιώτης Τσάκος και ο Νίκος Τσάκος με τους εκπροσώπους των ναυπηγείων της Hyundai Heavy Industries Ulsan Shipyard. Τα πλοία θα είχαν μεταφορική ικανότητα 2.800 «κουτιών» το καθένα.

Ο Όμιλος έχει σπάσει το φράγμα των 100 πλοίων μετρώντας συνολικά 102 συνολικής μεταφορικής ικανότητας 10,1 εκατομμυρίων τόνων.

Από αυτά 71 είναι δεξαμενόπλοια, τέσσερα shuttle tankers DP2, τρία LNG, συνολικής χωρητικότητας 8,09 εκατομμυρίων τόνων, 12 φορτηγά χωρητικότητας 1,5 εκατ. τόνων και 12 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 506.365 teus.

Πράσινος στόλος

«Η βιωσιμότητα ήταν βασική αξία της Tsakos Energy Navigation από την πρώτη ημέρα της ίδρυσής της το 1993. Ο εκσυγχρονισμός του στόλου εξακολουθεί να αποτελεί προτεραιότητα για την ΤΕΝ». Με τα λόγια αυτά ο δρ Νίκος Τσάκος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης στην χρηματιστηριακή αγορά της Νέας Υόρκης, ΤΕΝ αναφέρθηκε στο ESG-Περιβάλλον, κοινωνία και εταιρική διακυβέρνηση.

«Έχουμε αρχίσει να επενδύουμε σε δεξαμενόπλοια με χρήση διπλού καυσίμου LNG, σε μία προσπάθεια να δημιουργήσουμε έναν 100% “πράσινο στόλο” μέχρι το 2030. Εισερχόμαστε σε μία νέα και συναρπαστική περίοδο ανάπτυξης της εταιρείας. Βάζουμε τις βάσεις για τα επόμενα 30 χρόνια. Το έργο μόλις άρχισε» είπε και προσέθεσε: «Δράττομαι της ευκαιρίας για να ευχαριστήσω τους ανθρώπους μας στα πλοία μας και στη στεριά για τον επαγγελματισμό και τη δέσμευσή τους. Επίσης, τους χρηματοδότες μας που συμβάλλουν στην μετάβαση στην “πράσινη ναυτιλία” αλλά και τους μετόχους μας οι οποίο μας στήριξαν από την πρώτη μέρα που βγήκαμε στο χρηματιστήριο. Τους προσκαλούμε όλους να συμμετάσχουν στο συναρπαστικό ταξίδι που μας περιμένει».

Διαβάστε ακόμη:

Νέα πολυεθνική σφήνα στους ελληνικούς υδρογονάνθρακες

Οι κατοικίες που σαρώνουν τα βραβεία αρχιτεκτονικής στην Αμερική

Dominic Schnider (UBS): Χρυσή επενδυτική ευκαιρία τα εμπορεύματα της ανάπτυξης

Exit mobile version