Σε επενδυτική φάση βρίσκεται η ιδιωτική εταιρεία του Ομίλου Βαφειά, Brave Maritime, με το μεγαλύτερο μέρος να προέρχεται από ίδια κεφάλαια.

Kατ’ αρχάς αυξάνει σταθερά τις παραγγελίες που βάζει στα ναυπηγεία Hyundai Mipo για κατασκευή πλοίων μεταφοράς υγραερίου.

Αυτή την εβδομάδα έδωσε μία ακόμη παραγγελία στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία ανεβάζοντας τον αριθμό των συμβολαίων στα πέντε. Πρόκειται για ένα LPG -gas carrier χωρητικότητας 40.000 κυβικών μέτρων.

Το κόστος ναυπήγησης του κάθε πλοίου ανέρχεται στα 47 εκατομμύρια δολάρια, με το συνολικό τίμημα του ναυπηγικού προγράμματος να φθάνει τα 235 εκατομμύρια.

Η εταιρεία εκμεταλλεύτηκε τις χαμηλές τιμές ναυπήγησης που κατάφερε να πετύχει εγκαίρως μέσω του Letter oi intent. Τα πλοία τώρα αξίζουν 50 εκατομμύρια το καθένα και θα παραδοθούν το 2023.

Ο Νίκος Βαφειάς προχώρησε στις παραγγελίες γιατί πιστεύει στον εκσυγχρονισμό του στόλου αλλά και στον σημαίνοντα ρόλο που θα διαδραματίσουν τα LPG στη μετάβαση στην απεξαρτημένη από τον άνθρακα ναυτιλία.

Τα δυο από τα πέντε προς ναυπήγηση πλοία θα έχουν μηχανές διπλού καυσίμου.

Η εταιρεία προχώρησε και στην αγορά έναντι 16,5 εκατομμυρίων δολαρίων του δεξαμενόπλοιου ναυπηγήσεως 2007 Capricorn Voyager χωρητικότητας 104.600 τόνων dw.

Eπένδυσε στην απόκτηση πέντε handysize φορτηγών πλοίων ιαπωνικής κατασκευής. Το τελευταίο ήταν το Grace Ocean το οποίο απέκτησε για 15,4 εκατ.

Ο όμιλος ελέγχει 83 πλοία, 50 υγραεριοφόρα, 20 τάνκερ μέσω Stealth Maritime και 13 φορτηγά μέσω Brave Maritime.

Διαβάστε ακόμη:

Διπλά λεφτά και «φυγή προς τα μπρος» με… 4Χ4 και Σχέδιο Ανάκαμψης

Κλιματική αλλαγή: Η ΕΕ προχωρά σε σαρωτικές αλλαγές – Οι 12+1 μεταρρυθμίσεις και ο φόρος άνθρακα

Νόβακ Τζόκοβιτς: Η επιχειρηματική «αυτοκρατορία» και το portfolio των $275 εκατ.