Ένα από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα κρουαζιερόπλοια του κόσμου, το Odyssey of The Seas του κολοσσού Royal Caribbean International κατέπλευσε στον Πειραιά χθες, Παρασκευή, ξεχωρίζοντας στο λιμάνι με τoν επιβλητικό και καλοσχηματισμένο όγκο του. Ναυπηγημένο το 2021 στις γερμανικές γιάρδες MEYER WERFT, Papenburg, όπου έκτιζε τα πλοία του ο αείμνηστος Περικλής Παναγόπουλος για να ακολουθήσει η Celebrity.

To Odyssey of The Seas καταπλέει για πρώτη φορά στον Πειραιά και κάνει δρομολόγια στην Ανατολική Μεσόγειο με home port την Τσιβιταβέκια της Ρώμης προς τα ελληνικά νησιά. Το Νewmoney το επισκέφθηκε.

H υψηλή τεχνολογία σε όλους τους χώρους κάνει τον επιβάτη να βιώνει πρωτόγνωρες εμπειρίες και να ζει τις διακοπές του με τρόπο ξεχωριστό. Φιλοξενεί έως 5.498 επιβάτες εκ των οποία τους 4.198 σε διπλές καμπίνες, έχει 16 καταστρώματα και ιπποδύναμη 4.694 αλόγων.

Αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 22 κόμβων και έχει πλάτος 41 μέτρα και μήκος 346,8 μέτρα.

Στα αξιοσημείωτα του κρουαζιερόπλοιου είναι:

  • Το Νorth Star, η κάψουλa που ανεβαίνει σε ύψος 90 μέτρων από την επιφάνεια της θάλασσας και προσφέρει πανοραμικές εικόνες εν πλω ή στην ξηρά.
  • Το Seaplex , κλειστός χώρος αθλημάτων, προσομοιωτής ελεύθερης πτώσης, sky pad, σερφ σε πισίνα, και ο κλασικός τοίχος αναρρίχησης, μεταξύ άλλων. Στο δε θέαtρο οι παραστάσεις που ανεβαίνουν είναι επιπέδου Μπρόντγουεϊ και έχουν φοβερή σχεδίαση και τεχνολογία ήχου.
  • Αποκορύφωμα το 70 το πίσω μέρος του 5ου καταστρώματος , το οποίο τη νύχτα μετατρέπεται σε χώρο που παρουσιάζονται ζωντανά και εικονικής πραγματικότητας-virtual.

 

Ανήκει στην κατηγορία Quantum που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη της μετά το Oasis Class-Seas. Είναι το νεότερο και μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο της RCI.Τ και τον χειμώνα θα κάνει κρουαζιέρες στην Καραϊβική. Στην κατηγορία Quantum ανήκουν το Quantum OTS, Anthem, Ovation, Spectrum και Odyssey. Τα δύο τελευταία ανήκουν στην κατηγορία Quantum Ultra.

Ο Ανδρέας Στυλιανόπουλος, μέλος του ΔΣ του ΣΕΤΕ υπεύθυνος για την κρουαζιέρα πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ταξιδιωτικού οργανισμού Navigator Travel & Tourist Services και tour operator εισερχόμενου τουρισμού που συμπληρώνει το 2022 τα 60 χρόνια λειτουργίας του επεσήμανε στο newmoney:

«Υπάρχουν φοβερά προϊόντα τεχνολογίας πάνω στο πλοίο και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί ο μέσος όρος ηλικίας των επιβατών αφού επιλέγουν το πλοίο όλα και νεότερης ηλικίας άνθρωποι αφού βρίσκουν δραστηριότητες σύγχρονες, γρήγορες και γεμάτες αδρεναλίνη για να διασκεδάσουν. Και αυτό είναι σημαντικό γιατί όλοι πιστεύαμε ότι η κρουαζιέρα είναι τρόπος διακοπών για ηλικιωμένους, ένα βαρετό προϊόν. Το δε ξενοδοχειακό κομμάτι έχει εξελιχθεί τόσο πολύ και σoυ δίνει τόσες πολλές επιλογές που έχεις τη δυνατότητα να περάσεις παρά πολύ όμορφα και να κάνεις δραστηριότητες ανάλογα με τα χόμπι σου και το life style σου».

Όσο για τη φιλοσοφία της Royal Caribbean International επεσήμανε: «Θα έλεγα ότι είναι ο σχεδιασμός και οι παροχές που δίνει στον πελάτη. Είναι πρωτοπόρο το σχεδιαστικό προφίλ που έχει, με μία συγκεκριμένη ταυτότητα».

Για την κρουαζιέρα στην Ανατολική Μεσόγειο είπε: «Είμαστε πολύ τυχεροί φέτος. Παρά τις δυσκολίες από τον πόλεμο στην Ουκρανία που είναι ένα δυσάρεστο γεγονός, η επανεκκίνηση της κρουαζιέρας έγινε στην Ελλάδα εγκαίρως και σωστά. Είμαι σίγουρος ότι εάν η περιοχή ηρεμήσει θα δούμε πάλι περαιτέρω ανάπτυξη της κρουαζιέρας. Η Ανατολική Μεσόγειος παραμένει πάρα πολύ δημοφιλής Έχουμε πολύ καλή αεροπορική σύνδεση με την Αμερική και θα πρέπει να γίνει ένας καλύτερος προγραμματισμός».

Ο Ανδρέας Στυλιανόπουλος, μέλος του ΔΣ του ΣΕΤΕ υπεύθυνος για την κρουαζιέρα, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ταξιδιωτικού οργανισμού Navigator Travel & Tourist Services με τον συντάκτη του newmoney.gr Μηνά Τσαμόπουλο

Για τα τρωτά του συστήματος τόνισε: «Πρέπει να υπάρχει μία πιο συγκροτημένη πολιτική σε σχέση με την ανάπτυξη της κρουαζιέρας και από πλευράς μάρκετινγκ γιατί υπάρχουν προορισμοί που είναι άγνωστοι αλλά και προορισμοί τους οποίους αν βγάλεις από τον σχεδιασμό ενός δρομολογίου, τότε το πακέτο αυτό δεν θα πουλήσει. Αν δεν έχουμε Σαντορίνη και Μύκονο δεν θα μπορέσεις να πουλήσεις αυτό το δρομολόγιο» και προσέθεσε:

«Πρέπει να βρεθούν νέοι προορισμοί οι οποίοι θα είναι κατάλληλα δομημένοι ώστε να μπορεί να εξυπηρετήσει τους τουρίστες της κρουαζιέρας. Πάσχουμε στις υποδομές, χρειάζεται καλύτερος συντονισμός και καλύτερη οργάνωση. Το birth allocation δηλαδή ο προγραμματισμός αφίξεων των κρουαζιερόπλοιων, είναι πολύ σημαντικό. Υπάρχουν μέρες όπου τα λιμάνια είναι άδεια και μέρες που υπάρχει συνωστισμός που αφήνει πολύ κακή εντύπωση στον επιβάτη».

Στη συνέχεια πρότεινε τη δημιουργία τριών ζωνών προορισμών αναλόγως του μεγέθους των κρουαζιερόπλοιων: «Επειδή υπάρχουν τρεις κατηγορίες πλοίων θα πρέπει να χαρτογραφήσουμε που μπορούν να πάνε και ποιοι προορισμοί είναι κατάλληλοι για τα μικρά, τα μεσαία και τα μεγάλα πλοία. Και τότε θα φθάσουμε σε ένα επίπεδο να μπορούμε να έχουμε ένα σωστό προϊόν».

Καταλήγοντας αναφέρθηκε στις προβλέψεις για το 2022: «Είναι μία χρονιά δοκιμαστική για τις περισσότερες εταιρείες το 2022. Αν πάει καλά τότε το 2023 και το 2024 θα βάλουμε καλύτερες βάσεις και θα δούμε ένα καλύτερο προϊόν για τη Μεσόγειο. Και ευχόμεθα να υπάρξει μία γεωπολιτική ηρεμία, με την ειρήνη να επικρατεί».

Διαβάστε ακόμη:

Η επιχειρηματίας πίσω από την ελληνική γραβάτα του κυρίου Μπαϊντεν-όπουλου

Λέον Αβιγκάδ (Brown Hotels): «H πλατεία Ομονοίας θα γίνει το νέο Soho» (pics)

Το «θερμό» καλοκαίρι αναθεωρεί προς τα πάνω τις προβλέψεις στα αεροδρόμια