Στις Κυκλάδες ξεκινάει δρομολόγια από την 1η Ιουνίου το νεοαποκτηθέν Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΕΜΟΣ της Aegean Sea Lines του Ομίλου Ευγενίδη. Εγκρίθηκαν σήμερα από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) και δώσουν λύση στο ακτοπλοϊκό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα νησιά Σίφνος, Μήλος και Σέριφος με τα δρομολόγια των συμβατικών πλοίων. Άλλωστε οι τρεις δήμαρχοι είχαν αποστείλει στις 9 Φεβρουαρίου 2023 επιστολή στον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη ζητώντας να γίνει δεκτό το αίτημα της πλοιοκτήτριας εταιρείας, το οποίο είχε αποκαλύψει το newmoney.gr στις 10 Φεβρουαρίου.

Πιο συγκεκριμένα το Ε/Γ-Ο/Γ ‘ΑΝΕΜΟΣ» θα καλύπτει δύο δρομολογιακές γραμμές: 1) Τέσσερις φορές την εβδομάδα για Σέριφο-Σίφνο-Μήλος, κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Πέμπτη και Κυριακή μετ’ επιστροφή και

2) Τρεις φορές την εβδομάδα για Σίφνος-Ίο –Σαντορίνη κάθε Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο μετ’ επιστροφή.

Όπως είχαν επισημάνει οι Δήμαρχοι στην επιστολή τους «τα τελευταία χρόνια στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων υπάρχει μόνο ένα συμβατικό πλοίο, το Ε/Γ-Ο/Γ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ, το οποίο πράγματι εξυπηρετεί τα νησιά μας με συνέπεια και υπευθυνότητα, όμως δεν επαρκεί, αφού ολόκληρο το χρόνο, όπως γνωρίζετε, οι πληρότητες του garage του αγγίζουν το 100% σε κάθε δρομολόγιο, ενώ το καλοκαίρι είναι αδύνατη η εξυπηρέτηση των επιβατών και των οχημάτων, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις των νησιών να έχουν σοβαρές απώλειες εσόδων» και προσέθεταν:

«Με τη δρομολόγηση αυτού του μεγέθους πλοίου, όπως το ΑΝΕΜΟΣ, και με το πρόγραμμα των δρομολογίων που κατατέθηκε, λύνεται σε απόλυτο βαθμό το παραπάνω πρόβλημα, ενώ παράλληλα τα νησιά μας θα αποκτήσουν καθημερινή συγκοινωνία με τον Πειραιά, σχεδόν όλο τον χρόνο, αντί των τριών (3) δρομολογίων που εκτελούνται “σήμερα” εβδομαδιαίως -εκτός τουριστικής περιόδου-, με αυτονόητο τον κίνδυνο που αντιμετωπίζουν οι μόνιμοι κάτοικοι είτε στο θέμα της υγείας είτε στο θέμα της τροφοδοσίας είτε στις μετακινήσεις τους».

Ειδική αναφορά έκαναν στον Όμιλο Ευγενίδη και στην προσφορά του όσον αφορά την στήριξη και εξυπηρέτηση των Δυτικών Κυκλάδων: «Στηρίζουμε ανεπιφύλακτα την επιχειρηματική απόφαση του Ομίλου Ευγενίδη, που ανέκαθεν στηρίζει ποικιλοτρόπως τα νησιά μας προσφέροντας την αρωγή του σε πολλούς τομείς (παιδεία, υγεία κ.ά.), ενώ παράλληλα στον τομέα της ακτοπλοΐας έχει να επιδείξει συνέπεια, υπευθυνότητα και υψηλή ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών».

Ο Όμιλος Ευγενίδη επανακάμπτει στην ελληνική ακτοπλοΐα, βάζοντας τέλος στην ολιγόμηνη απουσία του μετά τη πώληση, τον Απρίλιο του 2022, του Speedrunner ΙΙΙ στη Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου.

Το πλοίο είναι ένα εντυπωσιακό cruise ferry, ναυπηγήσεως 1980 το οποίο δραστηριοποιείτο στη Βόρεια Ευρώπη. Διαθέτει τέσσερις μηχανές και αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων.

«Είναι ένα ξεχωριστό πλοίο μεγαλύτερο από τα Blue Star. Έχει μήκος 136 μέτρα, 25 μέτρα πλάτος, έχει μεταφορική ικανότητα για 350 αυτοκίνητα ή 145 ιχ και 50 φορτηγά, 1.500 επιβάτες εκ των οποίων 400 σε καμπίνα, με συνεδριακό χώρο, εστιατόρια, και πολλές ανέσεις που το κάνει να μοιάζει με κρουαζιερόπλοιο», είχε επισημάνει στο Newmoney στέλεχος της εταιρείας.

Διαβάστε ακόμα: 

AirDNA: Αύξηση 58% έναντι του 2019 στις κρατήσεις για τα «Airbnb» στην Ελλάδα τους επόμενους 6 μήνες (πίνακας) 

Η Audi σχεδιάζει εργοστάσιο EV στις ΗΠΑ λόγω του νόμου για τη μείωση του πληθωρισμού 

Αψιμαχίες αγοραστών – πωλητών στο Χρηματιστήριο Αθηνών: Προς νέο υψηλό 2ετίας η Πειραιώς, επιμένουν οι πιέσεις στον ΟΤΕ (upd)