Σε ακόμη μία κίνηση ενδυνάμωσης προχώρησε ο Όμιλος Γκριμάλντι. Μέσω της θυγατρικής του Amsterdam Multipurpose Terminal (AMT), απέκτησε στρατηγικά περιουσιακά στοιχεία μέσω 20ετούς παραχώρησης στο λιμάνι του Άμστερνταμ.

Τα περιουσιακά στοιχεία που αγόρασε η AMT από την εταιρεία EMA βρίσκονται στην περιοχή Amerikahaven του λιμανιού της ολλανδικής πρωτεύουσας και καλύπτουν επιφάνεια άνω των 200.000 m2, συμπεριλαμβανομένων αποθηκευτικών χώρων, παρακείμενων αποθηκών και χώρων logistics, καθώς και δύο αποβάθρες. Η πρώτη, μήκους περίπου 500 μέτρων, προορίζεται για πλοία που δραστηριοποιούνται σε μεγάλες θαλάσσιες διαδρομές και η δεύτερη, μήκους περίπου 300 μέτρων, για τον ελλιμενισμό πλοίων που εξυπηρετούν μικρότερες θαλάσσιες συνδέσεις.

Ο ναπολιτάνικος όμιλος κατέχει μερίδιο 80% στην AMT, μια νέα εταιρεία που ιδρύθηκε πριν από την εξαγορά του λιμενικού τερματικού σταθμού του Άμστερνταμ. Το υπόλοιπο 20% ανήκει στην TMA Holding, μια ολλανδική εταιρεία logistics με μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση τερματικών σταθμών και αποθηκών.

«Η επένδυσή μας στον λιμενικό τερματικό σταθμό δείχνει τη βούληση του ομίλου μας να ενισχύσει τη θέση του στο λιμάνι του Άμστερνταμ», δήλωσε ο πρόεδρος της AMT Γκουίντο Γκριμάλντι:

«Θα επιδιώξουμε να διευκολύνουμε την ανάπτυξη του λιμανιού, βελτιώνοντας τις υπηρεσίες που προσφέρονται στην ολλανδική αγορά και τις επιχειρήσεις, ενώ παράλληλα θα αξιοποιήσουμε και θα ενισχύσουμε τις μεγάλες δυνατότητές του ως πολυτροπικού κόμβου logistics, χάρη στις πολυάριθμες οδικές, σιδηροδρομικές, θαλάσσιες και ποτάμιες συνδέσεις από και προς την υπόλοιπη Βόρεια Ευρώπη».

Ο όμιλος Γκριμάλντι προσεγγίζει το Άμστερνταμ για περισσότερα από 25 χρόνια. Σήμερα το λιμάνι αποτελεί μέρος της υπηρεσίας Central Express, η οποία συνδέει τακτικά τη Βόρεια Ευρώπη με τη Δυτική Αφρική για τη μεταφορά οχημάτων , εμπορευματοκιβωτίων και γενικού φορτίου.

Το Άμστερνταμ δεν είναι μόνο ένα εξαιρετικά σημαντικό λιμάνι για τις εξαγωγές κακάο από τη Δυτική Αφρική προς την Ευρώπη. Ο όμιλος Γριμάλντι στοχεύει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τη στρατηγική του θέση, μετατρέποντάς το σε πύλη εισαγωγής νέων οχημάτων, καθώς και για τη διανομή τους στη Βόρεια Ευρώπη.

Διαβάστε ακόμη:

MSCI: Στο δείκτη MSCI Standard Greece μπαίνει η Motor Oil

«Market pass»: Διπλές και τριπλές πληρωμές τον Μάρτιο

«Πόλεμος» για τα +200 δισ. δολάρια της βιομηχανίας των videogames