Συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό η ανανέωση και ο εκσυγχρονισμός του στόλου που διαχειρίζεται ο Όμιλος Γκριμάλντι. Πιο συγκεκριμένα, παρέλαβε από τις κινεζικές γιάρδες Jinling Eco Savona,  το τέταρτο από τα 12 συνολικά υβριδικά-οικολογικά ro-ro στο πλαίσιο του ναυπηγικού προγράμματος the Grimaldi Green 5th Generation (GG5G)

Το πλοίο 5ης γενιάς θα ταξιδεύει υπό ιταλική σημαία. Είναι από τα μεγαλύτερα οχηματαγωγά πλοία ro-ro  στη Ναυτιλία Μικρών Αποστάσεων.

Εχει μήκος 238 μέτρα και μήκος 34 χωρητικότητας 67.311 τόνων. Αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 20,8 κόμβων. Η μεταφορική ικανότητα των επτά καταστρωμάτων είναι διπλάσια σε σύγκριση με ην προηγούμενη σειρά ro-ro του Ομίλου. Μπορεί  να μεταφέρει οχήματα  7.800 linear μέτρων που αντιστοιχεί σε 500 τρέιλερ και 150 ιχ αυτοκίνητα.

Αν και με διπλάσια χωρητικότητα από τα παλαιότερα, το Eco Livorno καταναλώνει την ίδια ποσότητα καυσίμων με τα πλοία της προηγούμενης σειράς  ro-ro και με σύγχρονη τεχνολογία οι εκπομπές αερίων είναι κατά πολύ μειωμένες. Κατά την παραμονή του στο λιμάνι το πλοίο έχει μηδενικές εκπομπές αερίων Co2 γιατί χρησιμοποιεί ενέργεια από μπαταρίες λιθίου που επαναφορτίζονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, χάρις σε ηλιακούς συλλέκτες έκτασης 350 τετραγωνικών μέτρων. Οι μηχανές του πλοίου είναι κορυφαίας τεχνολογίας ελεγχόμενες ηλεκτρονικά με συστήματα καθαρισμού των καυσαερίων.

“Είναι μεγάλη υπερηφάνεια για εμάς που είμαστε σε θέση να θέτουμε ολοένα και πιο ευρύχωρα, σύγχρονα και φιλικά προς το περιβάλλον πλοία, όπως το Eco Savona στη διάθεση των πελατών μας”, δήλωσε ο Emanuele Grimaldi, Διευθύνων Σύμβουλος της ναπολιτάνικης εταιρείας:

“Το μέλλον των μεταφορών μπορεί να βασίζεται μόνο στην οικολογική βιωσιμότητα και την αποτελεσματικότητα, και επίσης χάρη στη δέσμευση του Ομίλου μας αυτό το μέλλον είναι πιο κοντά”.

Το πλοίο αναμένεται να καταπλεύσει στην Ιταλία τον προσεχή Απρίλιο και θα συνδέει τα ιταλικά λιμάνια του Λιβόρνου και της Σαβόνας με την Μπαρστελόνα και την Βαλένθια όπως κάνουν και τα τρία αδελφά του πλοία  Eco Valencia, Eco Barcelona and Eco Livorno.

Διαβάστε ακόμη

Σούπερ Μάρκετ: Πόσα έβγαλαν οι «βασιλιάδες του ρευστού» μέσα στην πανδημία

Αegean: Δύσκολος δρόμος (και) το 2021, πορεία προς ομαλοποίηση το 2022

«Εξοικονομώ – Αυτονομώ»: Όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά