Στην παραγγελία ναυπήγησης τεσσάρων επιπλέον πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου feedermax μεταφορικής ικανότητας 2.800 “κουτιών” προχώρησε ο Όμιλος Τσάκου με τα κορεατικά ναυπηγεία της Hyundai Mipo Dockyard.

Τον περασμένο Μάιο ο Όμιλος είχε υπογράψει για τη ναυπήγηση δύο τέτοιου τύπου πλοίων οπότε ο συνολικός τους αριθμός ανέρχεται στα έξι. Τα δύο πρώτα πλοία θα παραδοθούν μεταξύ δ’ τριμήνου του 2023 έως το α’ τρίμηνο του 2024.

Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους το κόστος ναυπήγησης κυμαίνεται γύρω στα 40 εκατομμύρια δολάρια για κάθε πλοίο μεταφοράς 2.800 κουτιών σε κορεατική γιάρδα.

Τις ίδιες ημέρες που ο Όμιλος Τσάκου έδινε τις παραγγελίες αυτές η Euroseas του Αριστείδη Πίττα έκλεινε παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο ίδιων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με συνολικό τίμημα τα 85 εκατομμύρια δολάρια.

Η οικογένεια Τσάκου το 2019 ίδρυσε την εταιρεία διαχείρισης πλοίων Tsakos Conbulk Services, ώστε να βάλει εκεί τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα φορτηγά πλοία της. Η εταιρεία έχει έξι container vessels ενώ πρόσφατα πούλησε τρία στον γαλλικό κολοσσό CMA CGM.

Διαβάστε ακόμα:

Η Αυστραλία ανοίγει ξανά τα σύνορά της σε όλους τους ξένους που είναι πλήρως εμβολιασμένοι

Κώστας Καραμανλής: «Υπέρ των πολιτών η νέα σύμβαση για την Αττική Oδό»

Τι φέρνει το τέλος του φθηνού χρήματος: Θα εκτροχιάσουν τα χρηματιστήρια με τα επιτόκια οι κεντρικοί τραπεζίτες;