search icon

Ναυτιλία

Performance: Έτοιμη να κεφαλαιοποιήσει την ανερχόμενη ναυλαγορά δεξαμενόπλοιων

Μείωση ζημιών και αύξηση τζίρου το α’ τρίμηνο του 2022 για την εταιρεία της Αλίκης Παληού - Η μέση τιμή ναύλων ανέρχεται πλέον κατά μέσο όρο $32.266 την ημέρα

Η εισηγμένη στην χρηματιστηριακή αγορά της Νέας Υόρκης Performance Shipping συμφερόντων της Αλίκης Παληού είναι έτοιμη να κεφαλαιοποιήσει μια ανερχόμενη αγορά δεξαμενόπλοιων μετά από τις απώλειες που κατέγραψε το α’ τρίμηνο του 2022.

Ειδικότερα, ανέφερε ζημιές 2,1 εκατομμυρίων δολαρίων έχοντας στόλο με aframaxes με μέση τιμή ναύλωσης τα $12.352 την ημέρα, ενώ τώρα οι τιμές έχουν φθάσει κατά μέσο όρο τα $32.266 την ημέρα.

«Σταδιακά εκμεταλλευτήκαμε τη βελτιωμένη spot ναυλαγορά» ανέφερε  ο διευθύνων σύμβουλος Ανδρέας Μιχαλόπουλος: «Μέχρι στιγμής, κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2022, οι μέσες τιμές χρονοναύλωσης σε όλο τον στόλο μας είναι σημαντικά υψηλότερες από αυτές του πρώτου τριμήνου του 2022».

Η εταιρεία πέτυχε μείωση ζημιών από τα 2,9 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2022 στα 2,1 εκατομμυρίων δολαρίων. Είχε έσοδα ύψους 8,6 εκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2022, από 8,4 εκατομμύρια δολάρια, το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021 καθώς ο στόλος των πέντε aframaxes της εταιρείας κέρδισε μόλις 7.691 $ την ημέρα τους πρώτους τρεις μήνες του 2021. Τα έξοδα μειώθηκαν κατά 1,1 εκατ. δολάρια σε 6,7 εκατ. και η χρησιμοποίηση του στόλου αυξήθηκε στο 95,2% από 82,9% σε σύγκριση με τα α’ τρίμηνο του 2021 και το αντίστοιχο του 2022.

«Πιστεύουμε ότι οι ενθαρρυντικές εξελίξεις για τα ναύλα που σημειώθηκαν κατά το δεύτερο μέρος του πρώτου τριμήνου του 2022 δείχνουν μία βιώσιμη μεσοπρόθεσμα ανάκαμψη της ναυλαγοράς », σχολίασε ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος, σημειώνοντας ότι η Performance είχε αποκτήσει ένα έκτο δεξαμενόπλοιο, το 105.000-dwt
Maran Sagitta (κατασκευής 2009), από τον Όμιλο Angelicoussis τον Ιούνιο για 27,6 εκατομμύρια δολάρια.

«Οι θετικές προοπτικές ζήτησης αργού πετρελαίου και η επείγουσα ανάγκη για παγκόσμια αποθέματα αργού πετρελαίου έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της παραγωγής του αργού πετρελαίου. Αναμένουμε ότι η αυξανόμενη ζήτηση για θαλάσσιες μεταφορές σε συνδυασμό με τη χαμηλή αναμενόμενη αύξηση του στόλου των δεξαμενόπλοιων καθώς και οι και τους περιορισμοί που σχετίζονται με πολιτικές μείωσης της εκπομπή αερίων του θερμοκηπίου θα οδηγήσουν σε υψηλότερα επίπεδα τους ναύλους.»

Όπως και οι συνάδελφοί της ιδιοκτήτες δεξαμενόπλοιων, η Performance Shipping είπε ότι η αρχή του πρώτου εξαμήνου είδε τη μαλακή αγορά του 2021 να μεταφερθεί στο νέο έτος. προτού η αβεβαιότητα μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία αύξησε τα ποσοστά. Περιέγραψε περαιτέρω μια αγορά με μικρό βιβλίο παραγγελιών, αυξανόμενες αξίες ενεργητικού και χαμηλά αποθέματα πετρελαίου παγκοσμίως.

Διαβάστε ακόμη

Πληθωρισμός: Η μεγάλη πρόκληση για τις ελληνικές επιχειρήσεις (pics)

Τα 3+1 deals που τρέχουν (παρά τα χάλια των αγορών), η επιστροφή του Λαβίδα, οι νέες εκδόσεις ομολόγων και ο «συνδρομητικός πονοκέφαλος»

«Ηρακλής»: Τα… σύνορά του (ξανα)περνά η ΕΤΕ – Το αυξημένο κόστος ανησυχεί τις τράπεζες

Exit mobile version