search icon

Ναυτιλία

Task Force από την Costamare για τη διαχείριση του στόλου των φορτηγών πλοίων

Πρόκειται για στελέχη που προέρχονται από τον γερμανικό κολοσσό Oldendorf, με μεγάλη εμπειρία σε ναυλώσεις και «υποναυλώσεις» πλοίων- charter in -charter out

Μετά τη στρατηγική της απόφαση να εισέλθει στον τομέα του χύδην ξηρού φορτίου σε μια κατάλληλη στιγμή του κύκλου, η Costamare Inc, συμφερόντων Κωστή Κωνσταντακόπουλου, προχώρησε στη δημιουργία μια νέας επιχειρησιακής πλατφόρμας ξηρού χύδην φορτίου την οποία στελέχωσε με ομάδα έμπειρων επαγγελματιών.

Θα ναυλώνει/εκμισθώνει πλοία ξηρού χύδην φορτίου, θα συνάπτει συμβάσεις μεταφοράς και θα χρησιμοποιεί λύσεις αντιστάθμισης κινδύνου, συμπεριλαμβανομένων των προθεσμιακών συμφωνιών ναύλων και της αντιστάθμισης κινδύνου καυσίμων.

Θα έχει παγκόσμιο αποτύπωμα μέσω γραφείων στην Αθήνα και το Μονακό και μέσω πρακτορείων στην Κοπεγχάγη, το Αμβούργο και τη Σιγκαπούρη.

Οι δραστηριότητες αναμένεται να ξεκινήσουν το τέταρτο τρίμηνο του 2022.

Η Costamare για τη νέα αυτή δραστηριότητα έχει δεσμεύσει μέχρι και 200 εκατ. δολ, και αναμένεται να χρησιμοποιήσει ελάχιστη, αν υπάρχει, χρηματοοικονομική μόχλευση.

«Η νέα επιχείρηση εδράζεται στις ίδιες ηθικές αξίες και επιχειρηματικές αρχές που ακολουθεί η Costamare τις τελευταίες δεκαετίες, και τις αξίες και τις αρχές αυτές συμμερίζονται και οι εταίροι μας» αναφέρεται σε χρηματιστηριακή ανακοίνωση της εταιρείας:

«Λαμβάνοντας υπόψη τα υψηλά επίπεδα των αξιών των περιουσιακών στοιχείων στον τομέα των containerships και την Costamare η εταιρεία πιστεύει ότι το νέο εγχείρημα παρέχει μια ελκυστικό προφίλ κινδύνου-απόδοσης για την αξιοποίηση των κεφαλαίων της εταιρείας».

Η Costamare Inc. είναι ένας από τους κορυφαίους ιδιοκτήτες πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και χύδην ξηρού φορτίου παγκοσμίως. Έχει 48 χρόνια ιστορίας στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία και διαθέτει στόλο 73 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με συνολική χωρητικότητα περίπου 537.000 TEU (συμπεριλαμβανομένων των δύο πλοία που έχουμε συμφωνήσει να πουλήσουμε) και 45 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην με συνολική χωρητικότητα περίπου 2.436.000 DWT.

Διαβάστε ακόμη

Η πράσινη στροφή της Eλλάδας περιορίζει τη ζήτηση σε φυσικό αέριο και λιγνίτη

Μητσοτάκης στο Λονδίνο(2), το deal Κόκκαλη, τα αεροπλάνα του Καράτζη και το χρυσό χαρτοφυλάκιο

Πλειστηριασμοί: Το τέλος του «σήριαλ» για την Αχαϊκή Amadeus και τι έρχεται για το αυθαίρετο των Πατρώνη στη Μύκονο (pics)

Exit mobile version