Ξεκάθαρη θέση ότι  δεν υπάρχει πεδίο για σύναψη συμμαχίας μεταξύ των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης πήρε ο εκτελεστικός πλέον πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ, Σωτήρης Θεοφάνης, στη διάρκεια της πρόσφατης συνέντευξης τύπου που παραχώρησε  και εξήγησε τους λόγους:

 

«Όσον  αφορά στο θέμα των συμμαχιών μεταξύ ΟΛΠ-ΟΛΘ έχω να πω ότι  το λιμάνι του Πειραιά  έχει διαφορετική αγορά από εκείνη της Θεσσαλονίκης.  Είναι ένα λιμάνι εισαγωγής  για την ευρύτερη περιοχή  της Αθήνας που έχει το 50% του πληθυσμού της χώρας και είναι ένα τεράστιο  πλέον  λιμάνι μεταφόρτωσης  με βάση  τη στρατηγική της Cosco.» και συνέχισε :

«Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης  είναι ένα λιμάνι εκτός το επιβατηγό που έχει γενικό φορτίο,  συμβατικό -χύδην. Είναι κύριο εξαγωγικό λιμάνι  όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και για τη βαλκανική. Και είναι ένα λιμάνι  που αναφέρεται σε συμβατικό  φορτίο  με έναν διαφορετικό τρόπο από τον Πειραιά.  Ο Πειραιάς που έχει  τη διαχείριση  εμπορευματοκιβωτίων, την ακτοπλοΐα και την κρουαζιέρα. Άρα  είναι διαφορετικές οι αγορές που απευθύνονται  τα δύο λιμάνια».

Ναυπηγοεπισκευή

Ο Σωτήρης Θεοφάνης ρωτήθηκε  για το αν  υπάρχουν προϋποθέσεις  για δημιουργία ναυπηγοεπισκευαστικής  ζώνης στη Θεσσαλονίκη:

«Η δημιουργία μίας ελαφριάς ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης στη Θεσσαλονίκη προϋποθέτει δύο πράγματα. Να  υπάρχει ενδιαφέρον και αρκετός αριθμός πλοίων που θα προτίθενται να κάνουν επισκευές και δεύτερον να υπάρξει κάποιος  χώρος « επεσήμανε και συνέχισε:

«Ο  χώρος αυτός δεν μπορεί να είναι μέσα στο λιμάνι αλλά μπορεί  να είναι πάρα πολύ κοντά.  Εμείς μπορούμε να διαθέσουμε ένα χερσαίο χώρο στις επιχειρήσεις  να δημιουργήσουν ένα κέλυφος και όλη την  υποστήριξη. Αυτό μπορεί να γίνει υπό προϋποθέσεις εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον».