Μετά την ψήφιση του νόμου 4926/22 και το άρθρο 8 όπου ο Νομοθέτης ήρε το καμποτάζ στα επαγγελματικά σκάφη αναψυχής τον Απρίλιο του 2022, βρισκόμαστε στον Σεπτέμβριο του 2022 αναμένοντας την ανάλογη ηλεκτρονική πλατφόρμα να λειτουργήσει, μετά από μήνες διαβουλεύσεων μεταξύ των συναρμόδιων υπουργείων.

Η αναμονή έχει προκαλέσει αντιδράσεις και ανησυχίες εν όψει της τουριστικής περιόδου του 2023.

«Φυσικά η φετινή σεζόν δεν έτυχε της ανάλογης εκμετάλλευσης από το κράτος, λόγω των καθυστερήσεων, με συνέπεια να μην εισπράξει τον αναλογούντα ΦΠΑ από τα ναυλοσύμφωνα που θα μετριόταν σε επταψήφιο αριθμό. Υπάρχει, επίσης, και ο κύκλος εργασιών και ο ΦΠΑ των υπηρεσιών που επίσης δεν είχε την ανάλογη τύχη», επισημαίνει η Τζίνα Πολέμη Business Development Director  BWA Greece και μέλος του ΔΣ του ΕΒΕΠ και αναφέρεται στην επόμενη τουριστική χρονιά:

«Οι εταιρείες ναύλωσης του εξωτερικού περιμένουν την ανακοίνωση της κυβέρνησης ότι όλα λειτουργούν επιτυχώς προκειμένου να υπογράψουν τον Νοέμβριο τα ναυλοσύμφωνα για την επόμενη σαιζόν του 2023, που θεωρείται ότι θα επιφέρει ένα μεγάλο θετικό πρόσημο και στις δυο πλευρές, δηλαδή το κράτος και τους επαγγελματίες του θαλάσσιου τουρισμού» και καταλήγει λέγοντας:

«Το επερχόμενο Monaco Boat Show στο τέλος του μήνα είναι καθοριστικό για την αναγγελία ευοίωνων ειδήσεων. Παραμένουμε αισιόδοξοι εφόσον αυτή η κυβέρνηση αποφάσισε να αλλάξει την αναχρονιστική αντιμετώπιση του καμποτάζ, βλέποντας μπροστά και υιοθετώντας το ευρωπαϊκό πρότυπο, στην κερδοφόρα βιομηχανία του θαλάσσιου τουρισμού».

Διαβάστε ακόμη:

«Tethys»: 72 ξενοδοχεία «κερδίζουν» μια δεύτερη ευκαιρία (pics)

Το γιοκ Μητσοτάκη για τον εκλογικό, τα μαλλιοτραβήγματα, η Byte, ο Νίκος, ο Χρήστος και οι εφτά θάλασσες

Πακέτο ΔΕΘ: Πρόγραμμα 100 ημερών με συμπληρωματικό προϋπολογισμό 2,9 δισ. – Ποιοι ωφελούνται