Εν μέσω ενεργειακής κρίσης και των συνεχών ανατιμήσεων, δύσκολος μήνας αναμένεται να είναι ο προσεχής Αύγουστος για τους καταναλωτές, καθώς οι περισσότεροι προμηθευτές των σουπερ μάρκετ ετοιμάζονται για νέες ανατιμήσεις των προϊόντων.

Την ίδια ώρα αίσθηση προκαλεί καταγγελία του Ινστιτούτου Καταναλωτών για έμμεσες ανατιμήσεις σε προϊόντα.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το ΙΝ.ΚΑ. έχει παρατηρηθεί ότι ορισμένες βιομηχανίες, αν και διατηρούν τις ίδιες τιμές, έχουν είτε μικρύνει τις συσκευασίες είτε έχουν μειώσει τις ποσότητες.

Ακολουθώντας την τακτική αυτή επιβάλλουν νέες αυξήσεις, οι οποίες δεν γίνονται άμεσα αντιληπτές από τους καταναλωτές.

Χαρακτηριστική είναι περίπτωσή απορρυπαντικού πλυντηρίου που έριξε τις μεζούρες από 65 σε 63 αλλά κράτησε την τιμή ίδια, συσκευασίας με πατατάκια που έπεσε από τα 150γρ στα 130, διατηρώντας την ίδια τιμή, και συσκευασμένου χαρτιου υγείας, που μειώθηκε το βάρος του, αλλά η τιμή του έμεινε σταθερή.

Νέες ανατιμήσεις αναμένονται από την 1η Αυγούστου σε απορρυπαντικά, καλλυντικά, γαλακτοκομικά. Ειδικότερα οι τιμές των απορρυπαντικών και των καλλυντικών αναμένεται να αυξηθούν έως 30% και των γαλακτοκομικών εως 7%.  Από Σεπτέμβριο θα πάρουν σειρά στις ανατιμήσεις από τα ζυμαρικά.

Διαβάστε επίσης:

Η «ακτινογραφία» του τουρισμού: Αφίξεις, έσοδα και τοπ προορισμοί στην Google (πίνακας + χάρτης)

Αυξήσεις στα καύσιμα: Η Ελλάδα είναι στον μέσο όρο παγκοσμίως (λίστα + χάρτης)

Volkswagen – Χέρμπερτ Ντις: Το τέλος μιας (δύσκολης) σχέσης (tweet)