Στο πλαίσιο της διευκόλυνσης των ασφαλισμένων που πρέπει να επισκεφθούν διά ζώσης την Τοπική Διεύθυνση του eΕΦΚΑ, για να ρυθμίσουν το ζήτημα της ασφαλιστικής ικανότητάς τους, ο φορέας επισημαίνει ότι η εξυπηρέτηση των πολιτών στην περίπτωση αυτή γίνεται χωρίς ραντεβού.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι πολίτες θα εξυπηρετούνται από όλες τις Τοπικές Διευθύνσεις –ανεξάρτητα από το πού ανήκουν– για την ενημέρωση των στοιχείων τους στο Μητρώο.

Διαβάστε ακόμη

Entersoft: Τα σενάρια, η ρευστότητα για εξαγορές και η πορεία σε Ελλάδα και Ρουμανία (pics)

Θεσσαλία: Θα διατεθούν περίπου €4 δισ. – 17 πρωτοβουλίες για τις πληγείσες περιοχές (pics)

ΙΑΤΑ: Το 2023 ήταν η ασφαλέστερη χρονιά για τις εμπορικές πτήσεις

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ