Πειθαρχικό έλεγχο για δέκα περιπτώσεις «ακραίας ταλαιπωρίας» ασφαλισμένων από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ ανακοίνωσε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης.

Ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι «οι δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές», υπογραμμίζοντας ότι ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική», ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο και νέων πειθαρχικών ελέγχων.

Οι περιπτώσεις αφορούν μεταξύ άλλων αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, μη απάντηση σε επιστολές και e-mails, αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στην έκδοση σύνταξης αναπηρίας, καθυστέρηση στη σύσταση επιτροπών ΚΕΠΑ και αδυναμία κλεισίματος ηλεκτρονικού ραντεβού.

Η δήλωση του Κωστή Χατζηδάκη

«Αποφάσισα να στείλω 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ για πειθαρχικό έλεγχο. Δεν μένω σ’ αυτό. Πάμε σε άμεση αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά παράλληλα και σε επέκταση των ψηφιακών συναλλαγών με τον ΕΦΚΑ. Επειδή ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές! Πλήττουν μεταξύ άλλων και την εικόνα όλων των ευσυνείδητων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που κάνουν καλά τη δουλειά τους» τονίζει ο Κωστής Χατζηδάκης. Και προειδοποιεί: «Γι’ αυτό αν χρειαστεί θα προχωρήσω και σε άλλους πειθαρχικούς ελέγχους».

Ο Υπουργός Εργασίας έδωσε στη δημοσιότητα τις σχετικές καταγγελίες.

Η πρώτη αφορά ασφαλισμένο ο οποίος περιμένει από το 2018 την αναπηρική σύνταξη

Ο ασφαλισμένος καταγγέλλει:
-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
-Μη απάντηση σε επιστολές και e-mails
-Αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην έκδοση σύνταξης αναπηρίας
-Καθυστέρηση στη σύσταση επιτροπών ΚΕΠΑ
-Αδυναμία κλεισίματος ηλεκτρονικού ραντεβού λόγω μη διαθεσιμότητας κενών ραντεβού

Η δεύτερη καταγγελία έγινε επειδή κλείστηκε ραντεβού σε κλειστή υπηρεσία

Η καταγγελία αφορά τη μη ενημέρωση του ασφαλισμένου για ακύρωση του ραντεβού του λόγω covid
-Aδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ούτε από το 1555 καθώς και από τα τηλέφωνα του υποκαταστήματος στο Αιγάλεω.

Η τρίτη καταγγελία έγινε σε τηλεοπτική εκπομπή από ασφαλισμένο ο οποίος έγινε «μπαλάκι» ανάμεσα σε ΤΣΜΕΔΕ, ΓΛΚ, κεντρικές υπηρεσίες ΕΦΚΑ, Τμήμα Επικουρικής Ασφάλισης.

Η τέταρτη αφορά μια «καθυστέρηση» – άνω των 5 ετών- από τον ΕΦΚΑ προς τον ΕΔΟΕΑΠ για μια απάντηση προς τον ασφαλισμένο (είναι καρκινοπαθής) που αφορά τον υπολογισμό χρόνου ασφάλισης συνταξιούχου προκειμένου να λάβει το επικουρικό.

Η πέμπτη καταγγελία αφορά λάθος των υπηρεσιών πριν δύο χρόνια οι οποίες όμως δεν επιστρέφουν τα χρήματα

Η έκτη καταγγελία επειδή οι υπηρεσίες δεν απαντούν για συγκεκριμένη καταγγελία ούτε στο γραφείο του Υπουργού

Η έβδομη επειδή ο ΕΦΚΑ δεν βρίσκει την οφειλή αλλά το ΚΕΑΟ χρεώνει τόκους

Η όγδοη έγινε σε ραδιοφωνική εκπομπή για αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης τόσο από την τοπική οργανική μονάδα όσο και από το 1555.

Η ένατη αφορά ελλιπή εξυπηρέτηση και αδυναμία τηλεφωνικής επικοινωνίας καθώς ένας υπάλληλος είναι σε άδεια από τον Δεκέμβριο. 

Και η τελευταία επειδή ένας ασφαλισμένος είναι σε αναμονή από τον Μάιο για ένα παραπεμπτικό.

Διαβάστε ακόμα:

«Χείρα βοηθείας» έως το 2022 για τις τράπεζες – Ποια μέτρα έλαβαν οι εποπτικές αρχές για την πανδημία

Κινητή τηλεφωνία: Ανατροπή υπέρ των καταναλωτών – Τι αλλάζει

Τζόκοβιτς, Ναδάλ, Φέντερερ, Τσιτσιπάς: Οι «χρυσές» business των σταρ του τένις