Με χαμηλές ταχύτητες κινήθηκε ο τζίρος του λιανικού εμπορίου τον περασμένο Μάρτιο, καθώς σημείωσε μείωση 8,7% με την πλειονότητα των επιμέρους καταστημάτων να κινείται πτωτικά.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις μειώθηκαν σε: Φαρμακευτικά- καλλυντικά (16,2%), Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (13,4%), Πολυκαταστήματα (7,9%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (6,9%) και Τρόφιμα- ποτά-καπνό (2,9%).

Στον αντίποδα, αυξήθηκαν σε: Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη-οικιακό εξοπλισμό (23,6%), Βιβλία- χαρτικά– λοιπά είδη (6,2%) και Ένδυση- υπόδηση (2,7%).

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε μείωση 8,7% τον Μάρτιο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2022, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2023 σημείωσε  μείωση 7,6%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 4,8% τον Μάρτιο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2023.

Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε μείωση 0,3% τον Μάρτιο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2022, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2023 σημείωσε μείωση 4,2%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 3,9% τον Μάρτιο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2023.

Διαβάστε ακόμη

ΕΛΣΤΑΤ: Στο 11,2% η ανεργία στην Ελλάδα τον Απρίλιο – «Πρωταθλήτριες» οι γυναίκες

Eurostat: Στο 4,1% «προσγειώθηκε» ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Μάιο – Στο 6,1% στην Ευρωζώνη

ΙΕΛΚΑ: Ένας στους δύο Έλληνες δεν θα κάνει διακοπές φέτος – H επίδραση του Market Pass (γραφήματα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ