Προσαρμογή στις νέες απαιτήσεις των αγορών και του ενημερωμένου καταναλωτή επιδιώκει ο όμιλος της Folli Follie προκειμένου να βρίσκεται ένα βήμα πιο μπροστά από τους διεθνείς ανταγωνιστές του. Σε αυτό το πλαίσιο η στρατηγική της εταιρείας είναι διττή: αφενός επενδύει σε νέα καταστήματα και νέα brands, αφετέρου οργανώνει εσωτερικά τις διαδικασίες με επενδύσεις που αφορούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ομίλου.

Στον πρώτο τομέα για το 2016, οι επενδύσεις ήταν σημαντικές καθώς δαπανήθηκαν περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 10 εκατ. αφορούσαν το νέο κατάστημα-πιλότο στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα κάθε τριμήνου, η εταιρεία παραμένει ανταγωνιστική και στους τρεις τομείς της δραστηριότητάς της, δηλαδή στο κόσμημα-ρολόι, στα πολυκαταστήματα και στη χονδρική – λιανική πώληση. Οπως επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της εται­ρείας Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, «η εταιρεία αναπτύσσεται επιτυχώς σε ένα ιδιαίτερα ευμετάβλητο περιβάλλον σε όλες τις αγορές όπου διαθέτει παρουσία. Στην Κίνα, παρά τις κατά καιρούς ανησυχίες, η αγορά παραμένει σταθερή. Οι περισσότεροι λησμονούν ποια ήταν τα μεγέθη της οικονομίας της Κίνας πριν από 20 χρόνια και πώς έχουν εξελιχθεί σήμερα.

s53c.jpg

Η εταιρεία επενδύει σημαντικά, πάντοτε με βάση τις απαιτήσεις της αγοράς και των ενημερωμένων καταναλωτών και, όπως δείχνουν τα αποτελέσματα, όλες οι επιχειρηματικές μονάδες επιδεικνύουν αξιοπρόσεκτες αντοχές. Ο όμιλος Folli Follie είναι μία από τις ελάχιστες ελληνικές εταιρείες που διαθέτουν ιδιόκτητα brands με διεθνή παρουσία, και ειδικότερα στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας, αλλά και στην Κεντρική Ευρώπη μέσω της θυγατρικής Links of London στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Διατηρώντας βασικό ρόλο στον κλάδο της ταξιδιωτικής λιανικής, ο όμιλος FF Group έγινε στρατηγικός συνεργάτης της Dufry, μιας εταιρείας που αποτελεί κορυφαίο παγκόσμιο παίκτη στο λιανικό ταξιδιωτικό εμπόριο και λειτουργεί περισσότερα από 2.200 καταστήματα σε αεροδρόμια, κρουαζιερόπλοια, λιμάνια και άλλες τουριστικές τοποθεσίες σε 63 χώρες.

Το όραμα της εταιρείας είναι να μεταβληθεί σε μια πραγματικά παγκόσμια δύναμη στον τομέα των πολυτελών προϊόντων, εκτεινόμενη από τα κοσμήματα, τα ρολόγια και τα αξεσουάρ μέχρι όλους τους κλάδους της μόδας. O όμιλος FF Group είναι παγκόσμια ηγετική δύναμη στον χώρο της μόδας που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 30 χώρες, με περισσότερα από 980 σημεία πώλησης παγκοσμίως και περίπου 5.000 εργαζομένους ανά τον κόσμο.

Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε διεθνές επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες: τη Folli Follie και τη βραβευμένη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων Links of London.Ταυτόχρονα διατηρεί στρατηγική συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής μέσω της Dufry A.G. και έχει ηγετική παρουσία στη λιανική και χονδρική στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια. Μάρκες όπως οι Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Nike, Converse, Samsonite, Guess, Calvin Klein και G-Star ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου, στον τομέα της λιανικής και χονδρικής διανομής ενδυμάτων. Το 2014 ο τομέας αυτός απέκτησε διεθνή χαρακτήρα, καθώς ο όμιλος ανέλαβε το αποκλειστικό δικαίωμα διανομής πωλήσεων χονδρικής και λιανικής για τον οίκο Juicy Couture για όλη την Ηπειρωτική Ευρώπη, την Αγγλία, την Ιρλανδία και την Κύπρο.

s53a.jpg

Ταυτόχρονα ο όμιλος, στο ευρύτερο πλαίσιο της συνεχούς στρατηγικής ανάπτυξης, έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές του στον κλάδο Beauty & Cosmetics μέσα από την αποκλειστική διανομή παγκοσμίως αναγνωρισμένων brands στην ελληνική αγορά. Επιπλέον, ο όμιλος διατηρεί ηγετική παρουσία στον κλάδο των πολυκαταστημάτων στην ελληνική αγορά. Μέσω του δικτύου δύο καταστημάτων, των «Factory Outlet» και των πέντε «attica», αυτή η δραστηριότητα καλύπτει 70.000 τ.μ. λιανικής πώλησης.

Τι ακριβώς προσθέτει η επένδυση της Ρουμανίας;

Ο όμιλος FF Group εγκαινίασε τον Οκτώβριο το κατάστημα «Collective» στο εμπορικό κέντρο ParkLake στο Βουκουρέστι. Πρόκειται για το πέμπτο κατά σειρά κατάστημα «Collective» στο Βουκουρέστι, με έκταση 575 τ.μ. Η συνολική επένδυση για την ανάπτυξη του μοναδικού εμπορικού concept ξεπέρασε τα 500.000 ευρώ.

Αναδημοσίευση από την ειδική έκδοση Business Stories του Πρώτου Θέματος (1η Ιανουαρίου 2017)