To 55% του πληθυσμού της Ελλάδας πραγματοποίησε online αγορές το 2020 έναντι 51% την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, όπως «δείχνει» πανευρωπαϊκή έρευνα του RetailX.

Την ίδια ώρα το 65,2% του πληθυσμού διεθνώς θα έχει κάνει μέχρι το τέλος του 2021 τουλάχιστον μία αγορά μέσω διαδικτύου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 79% των πολιτών χρησιμοποίησε το διαδίκτυο την περασμένη χρονιά και το 55% προχώρησε σε ηλεκτρονικές αγορές, έναντι 76% και 51% που ήταν τα αντίστοιχα ποσοστά το 2019.

Το 63% όσων προχώρησαν σε αγορές μέσω διαδικτύου, το 2020 δαπάνησε από 15 έως 120 ευρώ μηνιαίως, ενώ το 20% δαπάνησε έως 300 ευρώ.

Ποια ηλεκτρονικά καταστήματα προτιμούν οι Έλληνες

Από τα 100 πιο δημοφιλή στους Έλληνες καταναλωτές ηλεκτρονικά καταστήματα το 23% βρίσκονται στις ΗΠΑ, το 16% στην Ελλάδα, το 12% στην Κίνα και το 10% στην Ισπανία.

Οι περισσότερες επισκέψεις που (36,2%) έγιναν σε ηλεκτρονικά καταστήματα που πουλούν διάφορα είδη, το 28,8% σε καταστήματα καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών, το 10,6% σε καταστήματα μόδας (ένδυση, υπόδηση, αξεσουάρ), το 7,3% σε καταστήματα πώλησης οικιακού εξοπλισμού, το 3,2% αφορούσε βιβλία, το 2,9% την αγορά λογισμικού, το 2,2% την αγορά αθλητικών ειδών, το 1,6% ήταν επισκέψεις σε ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ, το 1,4% επισκέψεις σε καταστήματα DIY, το 1,2% σε φαρμακεία.

Τα παραπάνω ποσοστά επισκεψιμότητας αφορούν στους 100 μεγαλύτερους λιανεμπόρους και όχι στο σύνολο των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Η έρευνα του RetailX έγινε σε 19 χώρες: Αυστρία, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Ισπανία, Σουηδία, Ολλανδία και Ηνωμένο Βασίλειο.

Διαβάστε ακόμα:

Οι επιπτώσεις της πανδημίας στην εφοδιαστική αλυσίδα

AirlineRatings.com: Αυτές είναι οι καλύτερες και πιο ασφαλείς αεροπορικές του κόσμου

Viking Air: Η αναβάθμιση των Canadair – Τα υδατοδρόμια και ο ρόλος τους στην πυρόσβεση (pics)