Λόγω της γενικότερης ακρίβειας που παρατηρείται σε πληθώρα αγαθών, οι καταναλωτές έχουν στρέψει την προσοχή τους στα λεγόμενα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθήνας το 31,8% των προϊόντων που αγοράζονται από τα σουπερμάρκετ είναι φθηνότερης ιδιωτικής ετικέτας.

Το 57,5% των καταναλωτών εκτιμούν ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι ποιοτικά εφάμιλλα με τα άλλα.

Από την άλλη πλευρά οι καταναλωτές μειώνουν τις ποσότητες που αγοράζουν, μειώνουν τις καταναλωτικές τους δαπάνες ώστε να «βγάλουν» τον χειμώνα. Αυτό έδειξε έρευνα του ΙΕΛΚΑ είπε στην ΕΡΤ ο υπεύθυνος επικοινωνίας του ΙΕΛΚΑ Λευτέρης Κιοσές. Προκειμένου να εξοικονομήσουν χρήματα, αγοράζουν το φθηνότερο προϊόν, είπε.

Διαβάστε ακόμη

Σε νέο ιδιοκτήτη η οικία-μουσείο του ζωγράφου Σπύρου Βασιλείου (pics)

Σπάει τα «κοντέρ» στα Airbnb η Ελλάδα, με 133.575 καταχωρήσεις καταλυμάτων, μόλις -2% έναντι του 2019 (διαγράμματα)

Η αλά τούρκα ΜΚΟ και ένα… ξεπλυματάκι, το «όχι» του Ολλανδού και το σχολείο στο Ελληνικό