Η διεθνής τάση του shrinkflation φαίνεται να έχει φτάσει και στη χώρα μας, καθώς πολλές εταιρείες προχώρησαν σε έμμεσες αυξήσεις μειώνοντας τις συσκευασίες τους προκειμένου να διατηρήσουν τις ίδιες τιμές, αλλά να μην έχουν «χασούρα».

Ο Γιάννης Πηλίδης, πρόεδρος του Συλλόγου Μικρών και Μεσαίων Σούπερ Μάρκετ Ελλάδα, μιλώντας στο Mega τόνισε ότι η πρακτική αυτή είναι νόμιμη, αλλά θα πρέπει να ερευνηθεί, αν οι αυξήσεις που επιβάλλουν είναι σύμφωνες με όσα έχει ψηφίσει το υπουργείο Ανάπτυξης.

«Πρέπει να πάμε στην τιμή της μονάδας. Πόση ήταν η τιμή της μονάδας στην αρχή και πόση μετά την αλλαγή της συσκευασίας. Εάν αυτή η διαφορά υπερβαίνει το ποσοστό κέρδους που είχε παλιότερα, τότε υπάρχει πρόβλημα, εάν δεν την υπερβαίνει δεν υπάρχει πρόβλημα» διευκρίνισε.

Ορισμένα από τα προϊόντα, στα οποία έχει παρατηρηθεί αυτή η πρακτική είναι τα εξής:

  • Μαργαρίνες
  • Πατατάκια
  • Σκόνες πλυντηρίου
  • Τυρί ημίσκληρο συσκευασμένο
  • Γκοφρέτες
  • Αφρόλουτρο
  • Κατεψυγμένα φασολάκια

Εν τω μεταξύ νέες ανατιμήσεις αναμένονται στα μέσα του Οκτώβρη, λόγω της αύξησης της τιμής του πετρελαίου κίνησης.

Οι ανατιμήσεις,  θα αγγίξουν έως το 12% και θα επηρεάσουν βασικά καταναλωτικά προϊόντα, όπως τα αυγά, τα κατεψυγμένα λαχανικά, τα αλλαντικά και το ελαιόλαδο.

Διαβάστε ακόμα:

Ενεργειακή κρίση – Σύνοδος Κορυφής: Όλοι εναντίον της Γερμανίας στην Πράγα

Η 800άρα και… τα φάσκελα, οι φήμες για την Τράπεζα Πειραιώς, ο συλλέκτης ακινήτων Χόλτερμαν και η μάχη της Prada

Ρουμπινί: Τα κρυπτονομίσματα είναι η μεγαλύτερη απάτη στην ιστορία