Οι πρώτες ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων για το 2021 έχουν ήδη γίνει και πλέον χρησιμοποιείται ο κύκλος δοκιμών WLTP για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας. Είναι πιο ρεαλιστικός σε σχέση με τον απερχόμενο κύκλο NEDC, εμφανίζοντας υψηλότερες εκπομπές CO2 στον ίδιο συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου.

Προκειμένου όμως να μην υπάρξει αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας των νέων ΙΧ, η νέα κλίμακα υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας έχει υψηλότερο όριο για μηδενικά τέλη (έως 122 gr/km, από 90 gr/km που ίσχυε μέχρι τα τέλη του 2020).

Υπενθυμίζεται ότι η προθεσμία για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας (μόνο για τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ήδη) και την κατάθεση πινακίδων λήγει στις 26 Φεβρουαρίου.

Για όλα τα νέα ΙΧ που ταξινομούνται από την 1/1/2021 ισχύει ο παραπάνω πίνακας για τις εκπομπές CO2.

Διαβάστε ακόμη:

Τζεφ Μπέζος: Ο πιο γενναιόδωρος φιλάνθρωπος του 2020

2021: Ήρθε η χρονιά των «πειραματισμών» με το ενιαίο βασικό εισόδημα 

Οι κερδισμένοι του 2020: Tesla και Ελον Μασκ – Λεφτά στην πρίζα