Το ενδεχόμενο να δημιουργήσει μια πλατφόρμα streaming αποκλειστικά για αθλητικά γεγονότα εξετάζει η Amazon, με στόχο να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά του streaming.

Όπως αναφέρει το The Information, επικαλούμενο πηγή που γνωρίζει άμεσα το θέμα, ο αμερικανικός κολοσσός εξετάζει αυτό το ενδεχόμενο, παρά το γεγονός ότι προσπαθεί να περιορίσει τα λειτουργικά έξοδά του σε άλλους κλάδους επιχειρήσεων.

Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, την πρόθεση για ενίσχυση της Amazon στη συγκεκριμένη αγορά, είχε αναφέρει πρόσφατα ο CEO του ομίλου, Άντι Τζάσι.

Μάλιστα, τα σχέδια για μια ξεχωριστή εφαρμογή streaming δείχνουν ότι η Amazon πιθανόν εξετάζει νέους τρόπους για να αποσπάσει έσοδα από τις συμφωνίες δισεκατομμυρίων δολαρίων που έχει συνάψει για τη ζωντανή μετάδοση αθλητικών γεγονότων, και που μέχρι στιγμής έχει συμπεριλάβει στην τυπική συνδρομή για το Prime.

Διαβάστε ακόμη

AirBnB: Οι κόφτες στην Ευρώπη και η κατάσταση στην Ελλάδα

Αγορές πλοίων: Second to nobody oι Έλληνες εφοπλιστές με $5,6 δισ. το 2022

Χάμπεκ: Υψηλές οι τιμές στο φυσικό αέριο και το 2023 – Αισιοδοξία για την επάρκεια τον χειμώνα