Πρόκειται για την ερώτηση του 1 εκατομμυρίου ευρώ: Πότε θα τελειώσει η έλλειψη σε ημιαγωγούς και θα αποκατασταθεί η παραγωγή αλλά και οι παραδόσεις των αυτοκινήτων;

Σε αυτή την ερώτηση δίνουν την δική τους εκτίμηση δεκάδες ειδικοί και ακόμα περισσότεροι… ανειδίκευτοι. Αν όμως χρειάζεστε μία απάντηση από την πιο ασφαλή πηγή, αυτή δεν είναι άλλη από την Intel.

Ο γίγαντας στην παραγωγή κάθε είδους ηλεκτρονικού εξαρτήματος που συναντάμε σε όλες τις συσκευές του κόσμου, είναι η εταιρία η οποία έχει το δικαίωμα να κάνει τις πιο ακριβείς προβλέψεις για το τι πρόκειται να γίνει.

Η Intel έχει σοβαρό λόγο να έχει άποψη γιατί δεν κατασκευάζει μόνο τους ημιαγωγούς για αυτοκίνητα, αλλά και γιατί είναι αυτή που κάνει τις μεγαλύτερες επενδύσεις ώστε να ξεπεραστεί η κρίση.

Δυστυχώς όμως, οι προβλέψεις της εταιρίας αναφέρουν ότι οι ελλείψεις σε microchips δεν πρόκειται να τελειώσουν σύντομα.

Ο CEO της εταιρίας, Pat Gelsinger, έκανε μία δήλωση με μάλλον άσχημα νέα για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Ο Gelsinger υποστήριξε ότι η προβληματική κατάσταση θα παραμείνει μέχρι το 2024, καθώς οι κατασκευαστές ημιαγωγών δεν θα μπορέσουν να εξισορροπήσουν την κατάσταση παρά τις μεγάλες επενδύσεις που γίνονται.

Σε νέα του συνέντευξη, ο Gelsinger δήλωσε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα τώρα δεν είναι η παραγωγική ικανότητα αλλά η δυνατότητα να βρεθεί ο βιομηχανικός εξοπλισμός για τις γραμμές παραγωγής νέων chips.

Σύμφωνα με την Intel η παραγωγή των chip γίνεται με πιο αργό ρυθμό από τον προγραμματισμένο λόγω της έλλειψης του κατάλληλου εξοπλισμού για να αυξηθεί η παραγωγή τους.

Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία προβλέπει ότι το απόθεμα των chips θα αυξηθεί προς το τέλος της χρονιάς, αλλά αν ισχύει αυτό που λέει ο CEO της Intel, τότε θα υπάρξει και πάλι περιορισμένη προσφορά στις αρχές του 2023.

Αυτή η κατάσταση μάλλον θα συνεχιστεί και για τα επόμενα δύο χρόνια, κάτι που θα επιβαρύνει την παραγωγική διαδικασία των εταιριών αυτοκινήτου. Αν σε αυτό προσθέσουμε και το αβέβαιο περιβάλλον που έχει δημιουργήσει ο πόλεμος στην Ουκρανία, σύμφωνα με το newsauto, τότε η αυτοκινητοβιομηχανία θα περάσει εξαιρετικά δύσκολα χρόνια, τουλάχιστον μέχρι το 2025.

Διαβάστε ακόμα:

Οι Ισραηλινοί πατάνε γκάζι και για νέες επενδύσεις στην Ελλάδα (pics)

Τσαβούσογλου: Η Ελλάδα δημαγωγεί και κλαίγεται στην διεθνή κοινότητα – Tι απαντά το ελληνικό ΥΠΕΞ

Η οικογένεια πίσω από τη Chanel: Αμύθητος πλούτος, χλιδή και… εξαγορές