Με τον χειμώνα και την “Ελπίδα” να δείχνει τα δόντια του και στην Ελλάδα, έρχεται στην επιφάνεια μία ερώτηση που απασχολεί πολλούς.

Το κατά πόσον δηλαδή ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να παραμείνει σε λειτουργία και να κρατήσει ζεστούς τους επιβάτες του σε ένα μποτιλιάρισμα ωρών μέσα στο χιόνι και το κρύο.

Οι πρόσφατες μεγάλες χιονοπτώσεις στις ΗΠΑ και το απίστευτο πολύωρο μποτιλιάρισμα χιλιομέτρων στον αυτοκινητόδρομο I95 έφερε στην επιφάνεια διάφορα ερωτήσεις και δοξασίες που υπάρχουν σχετικά με το πώς αντιμετωπίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε τέτοιου είδους δύσκολες καταστάσεις και πως συγκρίνονται με τα συμβατικά μοντέλα.

Αρχικά, το προφανές…

Ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης μπορεί -αν ξεμείνει από καύσιμο, λειτουργώντας στο ρελαντί- να βρει λύσεις ανάγκης από διπλανά οχήματα.

Αντίθετα, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα ξεμείνει από μπαταρία βρίσκεται πλέον στο έλεος της κακοκαιρίας και στην καλή θέληση των υπόλοιπων οδηγών να φιλοξενήσουν τους επιβάτες του ηλεκτρικού οχήματος.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο Newsauto