Σε αναβάθμιση της υπηρεσίας που παρέχει στους χρήστες του για τον έλεγχο των διαφημίσεων που εμφανίζονται στην αρχική τους σελίδα προχώρησε το Instagram, το οποίο πλέον τους δίνει τη δυνατότητα να αφαιρούν διαφημίσεις που έχουν σχέση με την απώλεια βάρους.

Όπως αναφέρει το CNBC, με τον τρόπο αυτό το Instagram διευρύνει τη δυνατότητα για τον έλεγχο του περιεχομένου και για τον αριθμό των διαφημίσεων που βλέπουν οι χρήστες.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, παρόμοιες αποφάσεις έχουν λάβει τα τελευταία χρόνια και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Tik Tok, που από το 2020 έχει περιορίσει τις διαφημίσεις που προωθούν αρνητικές σκέψεις για την εικόνα του σώματος.

Δεν έχει διευκρινιστεί αν το Instagram προχώρησε σε αυτήν την κίνηση με δική του πρωτοβουλία, ή μετά τη σχετική καμπάνια για τον έλεγχο των διαφημίσεων με θέματα που επηρεάζουν την ψυχολογία, που συγκέντρωσε 30.000 υπογραφές.

«Για κάποιους, οι διαφημίσεις αυτές είναι ακίνδυνες και τους αφήνουν να προχωρήσουν παρακάτω, όμως για άλλους αυτές οι διαφημίσεις είναι προκλητικές και επικίνδυνες», ανέφερε η Katie Budenberg, που ξεκίνησε την καμπάνια.

Διαβάστε ακόμη

Ενεργειακή κρίση: Η ξηρασία στην Ευρώπη νέα μεγάλη απειλή για τις τιμές των καυσίμων

Μάικλ Τζόρνταν: Οι διακοπές στην Ελλάδα και οι «χρυσές» business

Έρευνα: Η πολλή σκέψη κουράζει όσο η χειρωνακτική εργασία