Τα ιπτάμενα αυτοκίνητα θα μπορούσαν δυνητικά να είναι έτοιμα για εμπορική χρήση το 2024, όμως, οι κανονισμοί που σχετίζονται με τη διαχείριση της νέας αυτής μορφής εναέριας κυκλοφορίας εγείρουν αρκετές ανησυχίες αναφορικά με το εν λόγω ζήτημα, υποστηρίζει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας τεχνολογίας Lacuna Technologies, Χιου Μάρτιν.

Η εταιρεία τεχνολογίας για την οποία γίνεται λόγος, εργάζεται προκειμένου να βοηθήσει τις πόλεις να δημιουργήσουν ολοκληρωμένες πολιτικές γύρω τον τομέα των μεταφορών.

Σύμφωνα μάλιστα, με τον Ceo της εταιρείας, ως προς το ζήτημα των ιπτάμενων αυτοκινήτων, υπάρχει μεγάλη διαφορά, ανάμεσα στο χρονικό σημείο κατά το οποίο τα αυτοκίνητα θα είναι σε θέση να πετάξουν και στο πότε ακριβώς, θα είναι καθόλα έτοιμα για μεταφέρουν με ασφάλεια επιβάτες αλλά και να εκτελούν συχνές πτήσεις.

«Πιστεύω ότι το 2024 θα μπορούσε να είναι το έτος κατά το οποίο θα έχουμε φτάσει στο σημείο να μιλάμε για το δεύτερο σενάριο» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Μάρτιν, σύμφωνα με το CNBC.

Επισημαίνεται πως αρκετές είναι οι εταιρείες που έχουν εδώ και καιρό, επενδύσει στο συγκεκριμένο κλάδο δημιουργώντας τα δικά τους ιπτάμενα οχήματα, μεταξύ αυτών μάλιστα, η κινεζική κατασκευάστρια ηλεκτρικών αυτοκινήτων Xpeng καθώς και η Fiat Chrysler.

«Θα υπάρχει μία μερίδα ανθρώπων που θα έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν ένα ιπτάμενο αυτοκίνητο, όμως η πλειονότητα θα συνεχίσει να οδηγεί στους δρόμους με τα κλασικά αυτοκίνητα», προσθέτει ο ceo της Lacuna Technologies.

Κανονισμοί

Η διαχείριση της κίνησης των ιπτάμενων οχημάτων στο μέλλον αναμένεται να απασχολήσει ιδιαίτερα τους υπεύθυνους της χάραξης πολιτικής εντός των πόλεων.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι κανόνες που πρόκειται να θεσπιστούν πιθανότατα να σχετίζονται με θέματα όπως τα μέρη στα οποία θα επιτρέπεται η απογείωση αλλά και η προσγείωσή τους, το εάν θα μπορούν να πετάνε οποιαδήποτε στιγμή ή συγκεκριμένες ώρες της ημέρας, πόσο μακριά θα πρέπει να βρίσκεται το ένα από το άλλο κ.ά.

«Θα χρειαστεί αρκετός χρόνος μέχρι να διευθετηθούν αυτά τα θέματα» υπογράμμισε. Στις ΗΠΑ, η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας και η NASA συνεργάζονται με εταιρείες ιπτάμενων ταξί χρησιμοποιώντας παράλληλα, drones προκειμένου να μελετήσουν το θέμα της εναέριας κίνησης στο μέλλον. «Αντί να υπάρχει ένα αεροδρόμιο σε κάθε μεγάλη πόλη, θα έχουμε… χιλιάδες αεροδρόμια διασκορπισμένα σε όλη την πόλη» καταλήγει ο Χιου Μάρτιν.

Διαβάστε ακόμη

Ανάλυση: Η έλλειψη ημιαγωγών στην αυτοκινητοβιομηχανία θα κοστίσει $210 δισ.

Tesla: Η αξία της σε χρήματα (και όχι μόνο) – δια της τεθλασμένης

Κίνα: Έκκληση για οικονομία στο ρεύμα σε επιχειρήσεις και νοικοκυριά