Η είσοδος της Rakuten Viber στην παγκόσμια αγορά ψηφιακών πληρωμών, συνοδεύεται πλέον από δυο νέες λειτουργίες στην πλατφόρμα της οι οποίες θα συμβάλουν, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, για την υλοποίηση της στρατηγικής της να καταστεί μέσα στο 2023 μια υπερ-εφαρμογή (super app).

Με μότο της το «Rakuten Viber for Business» η εταιρεία παρουσίασε στην Ελλάδα τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων και τον Εμπορικό Λογαριασμό.

Η Cristina Constandache – Chief Revenue Officer εξήγησε ότι υπάρχουν 200.000 ενεργά ελληνικά ηλεκτρονικά πορτοφόλια συνδεδεμένα με την υπηρεσία Viber Pay σε επίπεδο εγχώριων πληρωμών μέσα σε ενάμιση μήνα που είναι διαθέσιμη, αν και τόνισε «δεν είμαστε τράπεζα, ούτε θα γίνουμε».

Η αποστολή χρημάτων σε φίλους ή πρόσωπα της οικογένειας γίνεται εύκολα «σαν να στέλνεις ένα μήνυμα» και είναι ασφαλής, γρήγορη και free, όπως αναφέρθηκε.

Η Rakuten Viber θεωρεί στρατηγική για τις δραστηριότητες της και σημαντικότερη στην Κεντρική Ευρώπη την ελληνική αγορά (από όπου ξεκίνησαν οι πληρωμές μέσω Viber), άνοιξε από το καλοκαίρι δίαυλο πληρωμών από και προς την Γερμανία, ενώ στα σχέδια της συμπεριλαμβάνεται η επέκτασή τους και σε άλλες χώρες της Ε.Ε.

Νωρίτερα, τον Δεκέμβριο, είχε γίνει γνωστό ότι η fintech λειτουργία της προσφέρει δωρεάν μεταφορές χρημάτων από λογαριασμό σε λογαριασμό σε πραγματικό χρόνο, με την διαδικασία να επιτρέπει συναλλαγές έως και 120 ευρώ, αλλά με επιβεβαίωση ακόμη περισσότερων στοιχείων, οι χρήστες θα μπορούν να στέλνουν ποσά έως και 4.500 ευρώ.

«Οι πρόσφατες προσθήκες στο Viber παρέχουν μια ισχυρή βάση για την εισαγωγή πρόσθετων λειτουργιών ως μέρος της στρατηγικής της εταιρείας να γίνει μια υπερ-εφαρμογή.

Αυτή η στρατηγική στοχεύει στη βελτίωση της χρησιμότητας της εφαρμογής για τους χρήστες και επεκτείνει τους τρόπους με τους οποίους οι διάφορες εταιρείες μπορούν να συνδεθούν με το κοινό τους με φυσικό τρόπο, με αποτέλεσμα προστιθέμενη αξία και για τις δύο πλευρές.

Προσθέτοντας περισσότερες δυνατότητες, υπηρεσίες και κανάλια επικοινωνίας, το Viber μπορεί να προσφέρει περισσότερη αξία τόσο στους χρήστες όσο και στις εταιρείες», επισήμανε η Cristina Constandache.

Την προσδοκία για την αύξηση των συναλλαγών στην Ελλάδα ενισχύει το γεγονός ότι το 56% των επιχειρήσεων στην χώρα χρησιμοποιεί messaging apps και social networks, όπως και 7,4 εκατ. Ελλήνων περίπου, ενώ το 91,7% των χρηστών διατηρεί πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω smartphone.

Η διείσδυση του Viber στην Ελλάδα αγγίζει το 91%, με ανοδική τάση σε όλους τους τομείς της χρήσης του.

Οι συναλλαγές προς τραπεζικούς λογαριασμούς για εύκολες πληρωμές καθημερινών εξόδων θα είναι διαθέσιμες σε όλους τους χρήστες δωρεάν – χωρίς το Viber να λαμβάνει προμήθεια.

Οι επιβεβαιώσεις των πληρωμών αποστέλλονται αυτόματα με κρυπτογράφηση end-to-end, όπως συμβαίνει με τις συνομιλίες στο Viber.

Το Viber σκοπεύει να επεκτείνει την λειτουργία ψηφιακών πληρωμών. Στα νέα προϊόντα συμπεριλαμβάνονται και ψηφιακές πιστωτικές κάρτες για online αγορές σε όλο τον κόσμο.

Οργάνωση επαγγελματικών μηνυμάτων

Η Rakuten Viber, από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως στην επικοινωνία με προσωπικά και ασφαλή μηνύματα και διά φωνής με ρυθμούς ανάπτυξης 10%, είναι μέλος της Rakuten Inc., ηγετικής δύναμης στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου και των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών.

Σύμφωνα με έρευνες, το 71% των καταναλωτών αναμένει από τις εταιρείες να προσφέρουν εξατομικευμένη επικοινωνία και το 82% των επιχειρήσεων σχεδιάζει να εφαρμόσει μια στρατηγική για να προσφέρει καλύτερη αξία στον πελάτη μέσω υπηρεσιών.

Με στόχο τη βελτίωση της επικοινωνίας εταιρείας-χρήστη, το Viber εισάγει τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο – έναν ειδικό φάκελο για αλληλεπιδράσεις εταιρείας-χρήστη, προσβάσιμο απευθείας από την κανονική οθόνη συνομιλιών ενός χρήστη.

Η λειτουργία επιτρέπει την αποθήκευση και την οργάνωση όλων των επαγγελματικών μηνυμάτων από επίσημους λογαριασμούς επιχειρήσεων σε έναν φάκελο (όπως μια τραπεζική ειδοποίηση, μια επιβεβαίωση παραγγελίας από μια υπηρεσία παράδοσης, μια ειδική προσφορά από ένα κατάστημα κ.λπ.).

Τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων θα επιτρέπουν στους χρήστες να προσαρμόζουν την εμπειρία τους στο Viber και να οργανώνουν τις αλληλεπιδράσεις με τις εταιρίες με τον πιο βολικό τρόπο για αυτούς:

  •  Καρφίτσωμα τη συνομιλίας μιας συγκεκριμένης μάρκας στο επάνω μέρος των Εισερχόμενων Επιχειρήσεων
  •  Μετακίνηση οποιασδήποτε εταιρείας από τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων στην κυρίως οθόνη συνομιλιών.
  •  Καρφίτσωμα οποιασδήποτε επαγγελματικής συνομιλίας στην κορυφή της κυρίως οθόνης συνομιλιών.

 Πώς λειτουργεί ο Εμπορικός Λογαριασμός

Ένα άλλο βήμα προς την καλύτερη εμπειρία του πελάτη είναι ο νέος Εμπορικός Λογαριασμός, όπου οι χρήστες θα μπορούν να ανακαλύψουν όλους τους τρόπους αλληλεπίδρασης με μια εταιρεία σε ένα μόνο μέρος.

Θα φιλοξενεί όλες τις επιχειρηματικές πληροφορίες, τις υπηρεσίες και τις συνομιλίες στο Viber κάτω από μια ενιαία επιχειρηματική οντότητα με δυνατότητα αναζήτησης:

  •  Οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν αυτούς τους λογαριασμούς (επιχειρήσεις) πληκτρολογώντας το όνομα της επιχείρησης στην κύρια γραμμή αναζήτησης του Viber.
  • Οι χρήστες που μπαίνουν σε έναν Εμπορικό Λογαριασμό θα βλέπουν τον τίτλο, το λογότυπο, το σήμα κατατεθέν, την περιγραφή, τα στοιχεία επικοινωνίας και τα κανάλια επικοινωνίας της εταιρείας που είναι διαθέσιμα στο Viber. Ο λογαριασμός μπορεί επίσης να προωθηθεί σε άλλους, αυξάνοντας την προβολή της μάρκας.
  • Οι εταιρείες θα μπορούν να προσθέτουν έως και τρεις διευθύνσεις, έναν ιστότοπο, έναν αριθμό τηλεφώνου και μια περιγραφή έως και 1000 χαρακτήρων για να βεβαιωθούν ότι οι χρήστες μπορούν να βρουν όλες τις πληροφορίες που αναζητούν.

Οι νέοι Εμπορικοί Λογαριασμοί με δυνατότητα αναζήτησης θα δώσουν περισσότερη δύναμη στους χρήστες: θα μπορούν να βρίσκουν εταιρείες, όχι απλά να περιμένουν να τους βρουν εκείνες, και να ξεκινούν την επικοινωνία με τις επιχειρήσεις από μόνοι τους.

Οι Εμπορικοί Λογαριασμοί θα βελτιώσουν επίσης την εμπειρία των πελατών: οι χρήστες που θέλουν να συνδεθούν με μια επιχείρηση στο Viber θα μπορούν να επιλέξουν το κανάλι που προτιμούν και να απολαύσουν μια εμπειρία minisite εντός της εφαρμογής. Εν τω μεταξύ, οι εταιρείες θα εξορθολογήσουν την επικοινωνία τους με τους πελάτες και θα δημιουργήσουν απρόσκοπτες εμπειρίες πελατών.

Το Viber θα συνεχίσει να επεκτείνει τις δυνατότητες των Εμπορικών Λογαριασμών μετά την κυκλοφορία τους, προσθέτοντας περισσότερα κανάλια επικοινωνίας που θα είναι διαθέσιμα στα χέρια των χρηστών, περισσότερες υπηρεσίες σε έναν μόνο λογαριασμό και εκτεταμένες λειτουργίες, όπως τοποθεσία, κλήση επιχείρησης και άλλα.

Με τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων και τον Εμπορικό Λογαριασμό, το Viber στοχεύει να αυξήσει περαιτέρω την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη των χρηστών κατά τη συνεργασία με μια επιχείρηση.

Όλα τα επαγγελματικά μηνύματα από επαληθευμένες επιχειρήσεις θα πηγαίνουν στα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων ως προεπιλογή, σε ένα φάκελο δηλαδή που δεν θα είναι προσβάσιμος από προσωπικούς λογαριασμούς που προσπαθούν να πλαστογραφήσουν μια επιχείρηση. Μια πολύτιμη προσθήκη είναι το «μπλε σημάδι» που βοηθά τους χρήστες να αναγνωρίσουν επαληθευμένες μάρκες.

Οι Εμπορικοί Λογαριασμοί θα εμφανίζουν όλες τις πληροφορίες της επιχείρησης σε ένα μέρος, όπου οι χρήστες θα μπορούν εύκολα να έχουν πρόσβαση και να τις ελέγξουν. Οι δύο λειτουργίες γίνονται σταδιακά διαθέσιμες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, από τις 23 Ιανουαρίου 2023.

Διαβάστε ακόμη

D-day για τους πλειστηριασμούς από servicers – Η ακρόαση στον Άρειο Πάγο και ο ηθικός κίνδυνος

Ο ΣυΡιζΑΜΜΟΣ, οι εκλογές, το CVC και η Vodafone, ο πρώην Πρόεδρος του ΣΕΒ, τα χρέη και ο πλειστηριασμός 

Χρηματιστήριο: Πώς έφθασε στις 1.000 μονάδες μετά από … 97 μήνες – H κατοχύρωση κερδών και η συνέχεια