Αυτές τις ημέρες έξι δημιουργοί περιεχόμενου του TikTok κάνουν περιοδεία στην Ελλάδα. Ξεκίνησαν από τους Δελφούς και θα ταξιδέψουν σε νησιά και περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας αναζητώντας «κρυμμένους θησαυρούς» της χώρας, γύρω από τη μυθολογία, το εξαιρετικό φαγητό, τους ανθρώπους αλλά και τις πόλεις. Στόχος είναι να παρουσιάσουν την «άλλη» Ελλάδα στους εκατομμύρια χρήστες της πιο δυναμικά αναπτυσσόμενης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο.

Αυτή είναι η δύναμη του TikTok όπως εξήγησε ο Stuart Flint, επικεφαλής παγκόσμιων επιχειρηματικών λύσεων του TikTok σε συζήτηση στο 8ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.

Η Ελλάδα ξεκίνησε να αξιοποιεί ενεργά τις δυνατότητες του TikTok πέρυσι, όταν η πλατφόρμα εντάχθηκε στα κανάλια παρουσίασης της διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ.

«Είχαμε μία εξαιρετική συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού» δήλωσε ο Stuart Flint. «Καταφέραμε να πείσουμε τον ΕΟΤ να αξιοποιήσει σωστά την πλατφόρμα και το αποτέλεσμα ήταν 25 εκατομμύρια impressions στην καμπάνια τους. Και αυτή η καμπάνια δεν προωθούσε την Ελλάδα μόνο ως μία υπέροχη χώρα με φανταστικές παραλίες. Η καμπάνια παρουσίαζε επίσης ότι στην χώρα υπάρχουν χιονοδρομικά κέντρα, για παράδειγμα, πράγματα που δεν γνωρίζαμε για την χώρα.»

Όπως ανέφερε ο Stuart Flint από τη δυναμική του TikTok μπορούν να επωφεληθούν όχι μόνο οι μεγάλες εταιρείες, αλλά κυρίως οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

«Όλο και περισσότεροι χρήστες αναζητούν προϊόντα, προορισμούς και υπηρεσίες στο TikTok. Αυτό γίνεται μεγάλο μέρος της κοινότητας με τεράστια επιτυχία κυρίως για τις μικρές επιχειρήσεις. Μίλησα με έναν επιχειρηματία εδώ στους Δελφούς και μου είπε ότι η επιχείρησή του δε θα είχε φτάσει στην επιτυχία που έχει τώρα αν δεν υπήρχε το TikTok» είπε.

Η σημασία της προβολής στο TikTok ενισχύεται από το γεγονός ότι η πλατφόρμα έχει εξελιχθεί από μία «πλατφόρμα εφήβων» ή μία «πλατφόρμα για πλάκα» σε μία πλατφόρμα όπου το 67% των χρηστών είναι άνω των 25 ετών και θεωρείται χώρος ελεύθερης έκφρασης και δημιουργίας.

«Το TikTok έχει εκδημοκρατίσει τη δημιουργικότητα» είπε ο Stuart Flint. «Η δύναμη του προέρχεται από τα άτομα και τις κοινότητες. Προσφέρει μία «θέση στο τραπέζι» σε όλους. Όλοι μπορούν να είναι ο εαυτός τους. Και δεν προσφέρει μόνο μία θέση, αλλά και μία «φωνή στο τραπέζι». Υπάρχουν πολλές διαφορετικές κοινότητες συζήτησης για βιβλία, ταξίδια, φαγητό κλπ, κοινότητες που ενισχύουν σημαντικά τη ζήτηση για τα αντίστοιχα προϊόντα. Δημιουργούνται κύκλοι αναζήτησης και δημιουργικότητας, για παράδειγμα από την ανακάλυψη ενός στοιχείου (πχ ενός γλυκού) έως την οργάνωση και την πραγματοποίηση του ταξιδιού για να δοκιμάσει ο χρήστης αυτό το γλυκό .»

Παραπληροφόρηση τα περί ασφάλειας

Η διεθνής κοινότητα του TikTok μετρά πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες, ωστόσο η πλατφόρμα έχει βρεθεί στο στόχαστρο των αρχών σε ΗΠΑ και ΕΕ, που έχουν θέσει θέματα ασφάλειας δεδομένων και έχουν απαγορεύσει την χρήση της πλατφόρμας για εργασιακούς λόγους.

«Όλες οι εταιρείες τεχνολογίας αντιμετωπίζουν την πρόκληση της ασφάλειας» παραδέχθηκε ο Stuart Flint.«Είναι κάτι που το παίρνουμε πάρα πολύ σοβαρά. Το θεμέλιο της επιχείρησής μας, από τον CEO έως όλα τα κλιμάκια, είναι «η ασφάλεια πρώτα.»

Έχουμε πάνω από 40 χιλιάδες υπαλλήλους παγκοσμίως που προστατεύουν και φροντίζουν και τους καταναλωτές αλλά και τους διαφημιζόμενους, έχουμε δημιουργήσει σειρά εργαλείων για να παρακολουθούμε ότι έχουμε το σωστό περιεχόμενο στην πλατφόρμα, ότι δεν παραβιάζονται οι κανόνες της κοινότητας, αλλά επίσης έχουμε δημιουργήσει εργαλεία όπου ο έλεγχος είναι στα χέρια του καταναλωτή, μπορούν για παράδειγμα να βάζουν χρονόμετρο για τον χρόνο που παρακολουθούν, οι γονείς μπορούν να ελέγχουν τι παρακολουθεί το παιδί τους.»

Καθώς το TikTok είναι μία κινέζικη εταιρεία, ο Stuart Flint απέδωσε σε γεωπολιτικές σκοπιμότητες τις κατηγορίες για κίνδυνο διάχυσης προσωπικών δεδομένων των χρηστών στην κινεζική ηγεσία.

«Πιστεύουμε ότι υπάρχει μεγάλη παραπληροφόρηση» είπε. «Εμείς κάνουμε εξαιρετική δουλειά στο χτίσιμο συνεργασιών με τους κυβερνητικούς αξιωματούχους ΕΕ και ΗΠΑ και να τους ενημερώσουμε για το τι είναι το TikTok. Πιστεύω ότι η παραπληροφόρηση προέρχεται από γεωπολιτικούς λόγους. Εμείς κάνουμε και θα συνεχίσουμε να κάνουμε πολλή καλή δουλειά στο θέμα της ασφάλειας γιατί το παίρνουμε πολύ σοβαρά. Πρέπει να είμαστε υπεύθυνοι. Είναι δική μας ευθύνη να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές περιβάλλον

Διαβάστε ακόμη:

Παραιτήθηκε ο πρόεδρος του BBC Ρίτσαρντ Σαρπ μετά το σκάνδαλο για τον διορισμό του

Πλειστηριασμοί: «Κληρώνει» για τέσσερα εργοστάσια, Palmie και Μουζενίδη (pics)

Από 1,5 έως 2 δισ. οι χρηματοδοτήσεις των συστημικών τραπεζών για Αττική Οδό και ΒΟΑΚ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ