Η ανάκαμψη των ταξιδιών συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό παγκοσμίως, ωστόσο λαμβάνουν χώρα αλλαγές που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι επαγγελματίες ταξιδεύουν στο πλαίσιο των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τους.

Από την πρώτη αεροπορική εταιρεία που πέταξε εμπορική επιβατική πτήση χρησιμοποιώντας 100% αειφόρο αεροπορικό καύσιμο το 2021, έως τις επενδύσεις σε ηλεκτρικά ιπτάμενα ταξί, οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξέλιξης και της καινοτομίας στα αεροπορικά ταξίδια.

Για παράδειγμα, η United Airlines δια του εκπροσώπου της, κ. Bob Schumacher, Διευθυντή Ηνωμένου Βασιλείου, Ιρλανδίας, Ισραήλ και Off-line Πωλήσεων, εντόπισε τις βασικές τάσεις που πρέπει να παρακολουθήσουν το 2023 οι επιχειρήσεις στις οποίες τα αεροπορικά ταξίδια είναι απαραίτητο εργαλείο δουλειάς και περιλαμβάνονται σε έρευνα της CWT.

1) Τα «εναλλακτικά» αεροδρόμια γίνονται δημοφιλή

Πριν από 10 χρόνια, η ιδέα του να μπορεί κανείς να πετάξει από αεροδρόμια εκτός των κύριων κόμβων των πόλεων και να απολαμβάνει την ίδια ή και καλύτερη άνεση και εξυπηρέτηση, θα ήταν σχεδόν αδιανόητη, όμως σήμερα, η ικανοποίηση των προσδοκιών αυτών, είναι πιο κοντά από ποτέ.

Στα επόμενα 20 χρόνια, η ζήτηση επιβατών για αεροπορικά ταξίδια προβλέπεται να διπλασιαστεί. Η IATA αναμένει ότι το 2036 θα ταξιδέψουν 7,8 δισ. επιβάτες, δηλαδή σχεδόν οι διπλάσιοι των 4 δισ. αεροπορικών ταξιδιωτών που αναμένεται να πετάξουν φέτος. Ήδη, τα κύρια αεροδρόμια των ΗΠΑ, έχουν μπλοκάρει από την ταξιδιωτική κίνηση, σύμφωνα με τον κ. Schumacher.

Συνεπώς, σήμερα που η κίνηση έχει επιστρέψει, τα αεροδρόμια θέλουν να διασφαλίσουν ότι θα προσφέρουν στους επιβάτες μία αξέχαστη εμπειρία.

Διαβάστε τη συνέχεια στο travel.gr