Να ενισχύσει την παρουσία της στην ελληνική αγορά έχει βάλει στόχο η Wyndham, βλέποντας ισχυρή δυναμική και ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε χθες από το βήμα του 1ου International Business and Hospitality Conference ο κ. Δημήτρης Μανίκης – Πρόεδρος Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Ευρασίας και Αφρικής των Whyndham Hotels & Resorts «το πλάνο της Wyndham στην προσεχή τριετία περιλαμβάνει τουλάχιστον 25 ξενοδοχεία στην Ελλάδα που θέλουμε να έχουμε, σε σύγκριση με τα 10 περίπου ξενοδοχεία που έχουμε σήμερα με τα brands Dolce, Wyndham, Wyndham Grand, Tryp, Ramada και Ramada Plaza. Eίναι ενδεικτικό ότι στην Τουρκία ο όμιλος διαθέτει 100 ξενοδοχεία. Η Wyndham χρειάζεται να μεγαλώσει και χρειάζεται στους σωστούς προορισμούς και η Ελλάδα είναι ένας από αυτούς τους προορισμούς. Πρέπει να είμαστε στην Ελλάδα, η χώρα έχει τρομερή δυναμική, έχει ισχυρό brand αν και δε φτάνει μόνο αυτό. Χρειάζεται εγρήγορση ώστε να παρακολουθεί συνεχώς και το τί κάνουν οι υπόλοιπες διεθνείς τουριστικές αγορές».

Ο κ. Μανίκης αναφέρθηκε και στο διοικητικό κέντρο του ομίλου στη χώρα μας όπου έχει προσλάβει προσωπικό για τη διαχείριση των αγορών της νοτιοανατολικής Μεσογείου, εκτός από Ελλάδα σε Κύπρο, Βαλκάνια, Ιταλία και Ισραήλ, τονίζοντας ότι στη χώρα μας υπάρχει μία «νέα γενιά πολύ καταρτισμένη με πολύ καλό πανεπιστημιακό επίπεδο».

Ο ίδιος βλέπει πεδίο δόξης λαμπρό για την ανάπτυξη των brands στη χώρα μας που φέρνουν τεχνογνωσία στον προορισμό και τον ξενοδόχο, εφαρμογή νέων τεχνολογιών κ.τ.λ. πέραν φυσικά και των προγραμμάτων πιστότητας που εφαρμόζουν οι μεγάλες αλυσίδες «ενώνοντας ένα μεγάλο πελατολόγιο κάτω από ένα όνομα. Ενδεικτικά, το 45% των κρατήσεων στην Ελλάδα προέρχεται από το πρόγραμμα loyalty της Wyndham», ανέφερε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι υπάρχει μία αλλαγή στην ελληνική ξενοδοχία «η δεύτερη γενιά Ελλήνων ξενοδόχων σκέφτεται πολύ διαφορετικά και υπάρχει μεγαλύτερη διάθεση για συνεργασίες».

Το χαρτοφυλάκιο της Wyndham Hotels & Resorts περιλαμβάνει 9.000 ξενοδοχεία σε 95 χώρες, με μεγάλη παρουσία στην Αμερική και στην Κίνα (1.200). Επίσης, ο όμιλος, το 95% του οποίου αφορά franchise, διαθέτει 490 μονάδες σε 45 χώρες της περιοχής που περιλαμβάνει την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ευρασία και την Αφρική και 250 ξενοδοχεία στη Λατινική Αμερική. Η εταιρεία διαχειρίζεται 22 brands παγκοσμίως (από luxury έως economy ως προς το budget) και είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Διαβάστε ακόμη:

Κλείνουν τα μέτωπα στην Attica Bank – Οι ενέργειες που βοηθούν την τράπεζα να αλλάξει σελίδα

ΔΕΠΑ (Ξιφαράς): Μέσα στον Ιούλιο θα ξεκινήσει η εμπορική λειτουργία του αγωγού IGB

Κατασκευές: Σε αναβρασμό ο κλάδος από το ράλι τιμών στα υλικά – Κοντά στα 10 δισ. ευρώ το ανεκτέλεστο