Ο όγκος αναζητήσεων ταξιδιών συνεχώς αυξάνεται, καθώς οι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να σχεδιάσουν την επόμενη απόδρασή τους, είτε με αεροπλάνο είτε με τρένο ή και με αυτοκίνητο.

Η τελευταία έρευνα της Expedia, Traveler Insights, δείχνει ότι ο παγκόσμιος όγκος αναζητήσεων για ταξίδια αυξάνεται κατά 25% ανά τρίμηνο. Οι αναζητήσεις στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, αυξήθηκαν κατά 30% στο τρέχον τρίμηνο.

Αυτή η αύξηση του όγκου αναζητήσεων, είναι θετική για τους Οργανισμούς Διαχείρισης Προορισμών (DMO), οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις εν λόγω πληροφορίες για να αποκτήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, που θα κάνει τον προορισμό τους να ξεχωρίζει μέσα σε έναν τεράστιο χώρο αγοράς.

Όμως, τι σημαίνουν αυτές οι αναδυόμενες ταξιδιωτικές τάσεις και πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα δεδομένα τους από έναν προορισμό, για την προσέλκυση περισσότερων ταξιδιωτών αναψυχής;

Ακολουθούν οι βασικότεροι τρόποι χρήσης, σύμφωνα με την Expedia.

Στέρηση διακοπών στον τουριστικό κλάδο

Για περισσότερα από 20 χρόνια, η Expedia Group δημοσιεύει την παγκόσμια Έκθεση Στέρησης Διακοπών. Η μελέτη εξετάζει την ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, με σκοπό να κατανοήσει καλύτερα τα εμπόδια και τη στέρηση που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι καταναλωτές, όταν πρόκειται για ταξίδια αναψυχής.

Διαβάστε τη συνέχεια στο travel.gr