της Στεφανίας Σούκη

Με την οργάνωση ειδικής προωθητικής ενέργειας και με σειρά προγραμματισμένων συναντήσεων με bloggers, δημοσιογράφους και ταξιδιωτικούς πράκτορες, ο Δήμος Τήνου ετοιμάζει μια εντυπωσιακή συμμετοχή στην έκθεση “World Travel Market” του Λονδίνου.

«Η αυξημένη διαθεσιμότητα θέσεων σημαίνει ότι η Ελλάδα δεν είναι απλώς καλοκαιρινός προορισμός, αλλά ελκυστική ακόμη και την Άνοιξη και το Φθινόπωρο» επισήμανε η διευθύντρια του ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας, κ. Έμυ Αναγνωστοπούλου. Και πρόσθεσε ότι στο Ην. Βασίλειο καταγράφεται αύξηση 10,4% των αφίξεων μέχρι σήμερα για το 2018 και 10% αύξηση στις προκρατήσεις για το 2019.

Στην φετινή WTM, σε ειδική αίθουσα της έκθεσης που διατέθηκε από το Γραφείο ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, θα πραγματοποιηθεί στις 6 Νοεμβρίου παρουσίαση του προορισμού σε ειδικά επιλεγμένο κοινό που θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει το πολυποίκιλο τουριστικό προϊόν της «Μούσας του Αιγαίου» ενώ θα ακολουθήσει μικρή δεξίωση προς τιμήν των παρισταμένων όπου θα δοθεί η ευκαιρία κατ’ ιδίαν συναντήσεων.

Συναντήσεις όμως θα πραγματοποιηθούν και στο περίπτερο του Δήμου, τις υπόλοιπες μέρες, στο χώρο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, έπειτα από έγκαιρο προγραμματισμό με βάση τη στόχευση του νησιού τόσο για την εδραίωση των παραδοσιακών επισκεπτών του που εφέτος σημείωσαν εντυπωσιακές αυξήσεις στις αφίξεις όσο και στο άνοιγμα της περιόδου με την προβολή των εναλλακτικών στοιχείων που διαθέτει.

Η στόχευση του δήμου εναρμονίζεται και με την προοπτική ανάδειξης εκ μέρους του ΕΟΤ στην έκθεση των στοιχείων που συμβάλουν στην επέκταση της τουριστικής περιόδου, στα οποία η Τήνος, χάρη στο ορεινό της ανάγλυφο μπορεί να ανταποκριθεί με τις περιπατητικές διαδρομές και τα γραφικά χωριά που διαθέτει.
Την οργάνωση της εκθεσιακής παρουσίας του Δήμου ανέλαβε η MTC GROUP.