Η Cardlink, με στρατηγικό συνεργάτη το Found.ation, έχει δημιουργήσει από τον Σεπτέμβριο του 2021 το πρόγραμμα ανοιχτής καινοτομίας Retail Innovation Hub, το οποίο πραγματοποιεί μια σειρά από πρωτοβουλίες με σκοπό retail experts, startups και εταιρείες τεχνολογίας να συναντηθούν και να διαμορφώσουν μαζί το μέλλον του Retail στην ψηφιακή εποχή.

Το Retail Innovation Hub έχει ήδη διοργανώσει δύο επιτυχημένα workgroups με κορυφαία στελέχη του ελληνικού επιχειρηματικού οικοσυστήματος, από τα οποία προέκυψαν δύο σημαντικά και δωρεάν διαθέσιμα insights reports που αποτελούν μια μοναδική ευκαιρία να μάθει κανείς ποιες είναι οι τελευταίες τάσεις στον χώρο του Retail από τους ειδικούς του κλάδου. Παραμένοντας πιστή στον σκοπό της να βοηθά τις επιχειρήσεις με καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, η Cardlink.

Το Business Factory καλεί experts, startups και παρόχους τεχνολογικών λύσεων να στείλουν την ιδέα τους και να συμμετάσχουν στη δράση του, έτσι ώστε να αναπτυχθούν νέα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες τεχνολογίας που θα βελτιώσουν την εμπειρία πελάτη, συνδέοντας με ουσιαστικό τρόπο τον κλάδο του λιανεμπορίου με ένα οικοσύστημα καινοτομίας και εξελίσσοντας με αυτόν τον τρόπο τον κλάδο στο σύνολο του. 

Με όχημα την καινοτομία, η Cardlink, μέλος της Worldline, του ηγέτη στην ευρωπαϊκή αγορά πληρωμών και υπηρεσιών διαχείρισης συναλλαγών, επενδύει τα τελευταία χρόνια στη στήριξη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας και του οικοσυστήματος καινοτομίας, καθώς και στη διαρκή αναζήτηση και προσήλωση στην εφαρμογή τεχνολογιών αιχμής στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. 

Τα Insights Reports  είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του Retail Innovation Hub και παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για τις τελευταίες τάσεις στον κλάδο. 

Οι εταιρείες που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην πρωτοβουλία του Retail Innovation Hub, Business Factory,  μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.

Διαβάστε ακόμη

Υποσχέσεις για φθηνή ενέργεια και επιχειρηματικά mega deals 

Θάλεια Αγούδημου: Στο σφυρί μεζονέτα της στη Βουλιαγμένη (pics)

Τα καλτσούνια του MBS, οι… ματιές της CVC, η (άντε πάλι) αύξηση της Attica και το… μαντήλι του Σωκράτη