Το πρώτο phygital κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, το οποίο συνδυάζει τη χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας με την εμπειρία και τη γνώση των στελεχών, «άνοιξε» η Eurobank.  

Η τράπεζα εγκαινίασε τη νέα φιλοσοφία στην εξυπηρέτηση μόλις τον Νοέμβριο του 2021, παρουσιάζοντας τα δύο πρώτα phygital καταστήματα στην Αθήνα (οδός Βουκουρεστίου και οδός Κοραή) και πλέον μεταφέρει το καινοτόμο μοντέλο εξυπηρέτησης και στη Βόρεια Ελλάδα, με το νέο phygital κατάστημα στην οδό Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη. 

Τι είναι όμως η νέα phygital φιλοσοφία στην οποία βασίζονται τα νέα αυτά καταστήματα;  

Ο όρος phygital προέρχεται από το συνδυασμό της φυσικής (physical) και ψηφιακής (digital) εμπειρίας. Όπως έχει αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Eurobank, Φωκίων Καραβίας, το μοντέλο αυτό ουσιαστικά αποτελεί «την εξέλιξη της παραδοσιακής τραπεζικής ώστε να συμβαδίζει με τις σημερινές συνθήκες. Στη βάση θα βρίσκεται πάντοτε η προσωπική σχέση, η εμπιστοσύνη, η άμεση επαφή ανάμεσα στο τραπεζικό στέλεχος και τον πελάτη.  

Ταυτόχρονα, όμως, η Eurobank εξοπλίζεται με τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά μέσα ώστε η φυσική επαφή να υπάρχει όπου χρειάζεται και έχει νόημα και χρησιμότητα, ενώ όλες οι άλλες τραπεζικές εργασίες να μπορούν να γίνονται ηλεκτρονικά και ψηφιακά». 

Η Phygital αντίληψη απαιτεί διαρκή επένδυση στους ανθρώπους και παράλληλα σε νέες υποδομές για ολοκληρωμένες σύγχρονες λύσεις, καλύπτοντας κατά το δυνατόν πληρέστερα τις ανάγκες των πελατών με στόχο τη δημιουργία μιας τράπεζας «ανοικτής» 24/7, στο κινητό, στον υπολογιστή, στο σπίτι, στο γραφείο, στο δρόμο.  

Στο πλαίσιο αυτό, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η Eurobank έχει επενδύσει περισσότερα από 200 εκατ. ευρώ, την τελευταία τριετία σε έργα τεχνολογίας ώστε να παραμένει δίπλα στον πελάτη 24/7 με υπηρεσίες διαθέσιμες πάντα και παντού μέσω και των ψηφιακών της καναλιών. Για το σκοπό αυτό, όπως επισημαίνει, αξιοποιεί εργαλεία όπως το m-Banking και το e-Banking, διατηρώντας παράλληλα στο επίκεντρο την ανθρώπινη επαφή.  

Σύγχρονες λύσεις, όπως το Eurobank mobile app, μέσω του οποίου οι πελάτες μπορούν πραγματοποιήσουν 1.200 έξυπνες συναλλαγές, ανέπαφες συναλλαγές μέσω apple pay και google pay, η εφαρμογή Eurobank Smart POS, που μετατρέπει το κινητό της επιχείρησης σε POS, είναι στη διάθεση των πελατών. Παράλληλα, η υπηρεσία v-Banking διευκολύνει ήδη 40.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ενώ γίνεται εφικτή η e-χρηματοδότηση για επιχειρηματικά και στεγαστικά προϊόντα. 

Τα future branches, η νέα γενιά καταστημάτων της τράπεζας, αποτυπώνουν με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο το νέο, άμεσο, προσωποποιημένο τρόπο εξυπηρέτησης. Στα καταστήματα της νέας εποχής καταργούνται τα παραδοσιακά γκισέ, διαδραστικά service bars διευκολύνουν τις απλές συναλλαγές, ενώ στον ειδικό χώρο υποδοχής οι πελάτες μπορούν να ενημερωθούν για προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από φιλικές στη χρήση οθόνες. Τα καταστήματα αυτά δημιουργήθηκαν και λειτουργούν με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον, υπογραμμίζεται. Η εφαρμογή ψηφιακών μέσων καταργεί το έντυπο ενημερωτικό υλικό, ενώ η ηλεκτρονική υπογραφή και η ψηφιακή αποστολή εγγράφων ελαχιστοποιεί τις εκτυπώσεις τραπεζικών παραστατικών. 

Διαβάστε επίσης 

Αυτό το παιδί ελληνικής καταγωγής είναι στη λίστα Forbes με τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου (pics + video) 

Οι κορυφαίοι προορισμοί για τους Έλληνες στο εξωτερικό το φθινόπωρο (πίνακας) 

Η dream team των Ελλήνων μάνατζερ πολυεθνικών κολοσσών (pics)