Στη μάχη για την ενίσχυση του ΕΣΥ θα μπουν αν χρειαστεί ιδιώτες γιατροί από τη Δευτέρα, αν το Σαββατοκύριακο δεν έχουν καλυφθεί οι ανάγκες που έχουν καταγραφεί με γιατρούς του ιδιωτικού τομέα, όπως είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου.

«Υπάρχει ανάγκη από πνευμονολόγους, από παθολόγους, από γενικούς γιατρούς», είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό «Alpha».

«Ό,τι χρειάζεται για να ενισχύσουμε το ΕΣΥ θα το κάνουμε, χωρίς να υπολογίσουμε το οποιοδήποτε κόστος, διότι εκεί γίνεται η μεγάλη μάχη και η προσπάθειά μας έχει ως προτεραιότητα να περιορίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τις ανθρώπινες απώλειες», υπογράμμισε.

«Έχουμε 1.277 κρεβάτια εντατικής, από 557 που είχαμε το 2019. Σε πολλές περιπτώσεις υπάρχουν αναμονές σε νοσοκομεία που έχουν ΜΕΘ μέχρι να αποφασιστεί αν επιτρέπεται η διακομιδή του ασθενούς σε άλλες διαθέσιμες ΜΕΘ. Υπάρχουν περιπτώσεις που αυτό δυστυχώς δεν επιτρέπεται και διασωληνώνονται είτε σε Μονάδες Αυξημένης Φροντίδας που υπάρχει η υποδομή, είτε σε χειρουργικά κρεβάτια, έως ότου αποφασιστεί αν επιτρέπεται να πάει σε νοσοκομείο που υπάρχει διαθέσιμη ΜΕΘ, ή αδειάσει κάποια στο ίδιο», τόνισε ο Γιάννης Οικονόμου.

Ο ίδιος ξεκαθάρισε ότι στα επείγοντα δεν είναι κανένας διασωληνωμένος, είναι στις ΜΑΦ και στα χειρουργικά κρεβάτια. «Δεν υπάρχει άνθρωπος που να πρέπει να διασωληνωθεί και να μην διασωληνωθεί σε κρεβάτι που πληροί τις προϋποθέσεις αν δεν είναι διαθέσιμη ΜΕΘ», είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και πρόσθεσε ότι «στα νοσοκομεία του ΕΣΥ γίνεται κάθε μέρα μάχη».

«Γίνεται τεράστια προσπάθεια να αξιοποιηθεί ό,τι διαθέσιμο κρεβάτι υπάρχει, έχουμε κάνει πράγματα προς την κατεύθυνση αυτήν, έχουμε στη διάθεσή μας το σύνολο των ΜΕΘ και του ιδιωτικού τομέα για non covid περιστατικά, προσθέτουμε κλίνες συνεχώς στα νοσοκομεία για θεραπεία, νοσηλεία covid και άλλες νοσηλείες», είπε.

Διαβάστε ακόμη

Έλληνες Vs Κινέζοι εφοπλιστές: Μπρα ντε φερ με 413 φορτηγά πλοία συνολικής αξίας 6,3 δισ.

Ο «λαός» του Twitter μίλησε – Ο Έλον Μασκ πούλησε μετοχές $5 δισ. της Tesla

Forbes: Η Διώρυγα του Σουέζ στις 10 μεγαλύτερες εταιρείες logistics στη Μέση Ανατολή