Στο πρώτο επεισόδιο της Huda Boss – μια σειρά ριάλιτι για τον ομορφιά που άρχισε να εκπέμπει αυτό το καλοκαίρι κι αφορά στα προϊόντα της 34χρονης Huda Kattan – η καλλιτέχνις του μακιγιάζ ανοίγει ένα κιβώτιο concealer που είχε προγραμματιστεί να παρουσιαστεί πρώτη φορά τον Μάρτιο με την επωνυμία Huda Beauty. Επηρεασμένη από τον Versace και τις ψεύτικες βλεφαρίδες, εφαρμόζει το concealer και παρακολουθεί με τρόμο, καθώς εκείνο το σημείο του προσώπου αρχίζει να δείχνει σαν σκουριασμένο!. “Το πρόσωπό μου είναι πορτοκαλί!” λέει με τρόμο στο σύζυγό της στο τηλέφωνο.

Επρόκειτο φυσικά για ένα ακόμα τρικ μέσα στο show που προσελκύει έως και 9 εκατομμύρια τηλεθεατές στο Facebook Watch, αλλά είναι ένα από τα πολλά ορόσημα για την 34χρονη από τότε που παρουσίασε το πρώτο της προϊόν πριν από πέντε χρόνια. Έχοντας φτάσει στον αριθμό 37 στη λίστα των πιο πλούσιων γυναικών της Forbes, η Kattan έχει καθαρή αξία άνω των 500 εκατομμυρίων δολαρίων, μια βάση χρηστών που την παρακολουθούν πιστά κι οι οποίοι έχουν φτάσει τα 26 εκατομμύρια στο Instagram και 2,4 εκατομμύρια συνδρομητές στο YouTube.

Η Huda Beauty, η οποία πωλεί παλέτες ματιών σε χρώματα όπως Trust Fund, Fling και #Blessed, έχει εκτιμηθεί από τη Forbes στο 1 δισ. δολάρια. Πέρυσι, η Kattan πώλησε ένα μειοψηφικό μερίδιο στην TSG Consumer Partners LLC, μια εταιρεία που είναι γνωστή για την πρώιμη επένδυση στα προϊόντα ομορφιάς. Αυτό το καθιστά “την πρώτη εταιρεία προϊόντων ομορφιάς που δραστηριοποιείται στα κοινωνικά δίκτυα, η οποία πετυχαίνει την προσέλκυση κεφαλαίων από ιδιώτες επενδυτές”, λέει η Deborah Weinswig, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος ενός think tank του χώρου, της Coresight Research.

Έχοντας μεγαλώσει ως το μεσαίο παιδί ιρακινών μεταναστών σε μια μικρή πόλη της Οκλαχόμα, η Kattan άρχισε να χρησιμοποιεί προϊόντα ομορφιάς γύρω στην ηλικία των 9 ετών. «Ως νεαρή κοπέλα αισθάνθηκα πολύ ελκυστική, γι ‘αυτό ήμουν πάντα γύρω- γύρω από το μακιγιάζ», λέει. Το 2008 αποφοίτησε από το πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν στο Dearborn με πτυχίο επιχειρήσεων και επέστρεψε στην οικογένειά της στο Ντουμπάι, για να χάσει ακολούθως τη δουλειά της ως οικονομικός συνεργάτης κατά τη διάρκεια της ύφεσης. Μετακόμισε στο Λος Άντζελες για να σπουδάσει στο σχολείο μακιγιάζ, επέστρεψε στο Ντουμπάι, και το 2010, με την παρότρυνση μιας αδελφής, ξεκίνησε ένα blog ομορφιάς.

Μία από τις πρώτες επιτυχίες της ήταν οι 10 Εντολές για τη λήψη της τέλειας selfie, η οποία έχει συγκεντρώσει 2.5 εκατομμύρια views. Η Kattan άρχισε να σπρώχνει το ένα βίντεο μετά το άλλο στο Instagram και το YouTube δίνοντας πρωτότυπες συμβουλές, όπως ότι η οδοντόβουρτσα και η baking soda είναι ο καλύτερος τρόπος για να καθαρίσετε τους πόρους, για παράδειγμα, ή πιο παράξενα, ότι το glitter είναι ένας μη συμβατικός τρόπος για να καλύψετε τη χαλάρωση στα μπράτσα.