Λογότυπο με μοτίβο ενός αναβάτη ιππότη που είχε δημιουργηθεί για τη φίρμα πριν πάνω από έναν αιώνα παρουσίασε ο οίκος Burberry.

Ο επανασχεδιασμός του λογότυπου ανακοινώθηκε ως η «πρώτη δημιουργική έκφραση» υπό τον νέο διευθυντή δημιουργικού, τον Ντάνιελ Λι.

Η φίρμα αφαίρεσε από το προφίλ εικόνες και περιεχόμενο για τα οποία υπεύθυνος ήταν ο προκάτοχος του Lee, ο Ιταλός σχεδιαστής μόδας Riccardo Tisci. Το rebrand του Burberry περιλαμβάνει ένα ηλικίας 122 ετών μοτίβο με επωνυμία Equestrian Knight Design: ένας ιππότης πάνω σε άλογο εφορμά, με το κοντάρι του να φέρει σημαία πάνω στην οποία είναι γραμμένη η λατινική λέξη «Prorsum».

Διαβάστε ακόμη

Χρηματιστήριο: Όλα τα top picks του 2023 – Ποιες μετοχές «τρέχουν» τώρα στην ελληνική αγορά

Τι ψηφίζουν στη δεύτερη κάλπη, η μάχη Μεγάλου-Ηλιόπουλου(2), ο ειρηνοποιός του καζίνο και ο νέος μνηστήρας της Watt

Τράπεζες: Άνεμος αλλαγής με αιχμή την έξοδο του ΤΧΣ και την είσοδο νέων «παικτών»