Ο χρυσός σταθεροποιείται μετά τις δηλώσεις Τραμπ για πιθανή αποκλιμάκωση με το Ιράν, ενώ οι αγορές παρακολουθούν Fed, πληθωρισμό και τις εξελίξεις στα Στενά του Ορμούζ
Ο χρυσός υποχωρεί καθώς η κρίση στα Στενά του Ορμούζ ενισχύει τις πληθωριστικές πιέσεις, ανεβάζει τις αποδόσεις των ομολόγων και ενισχύει τις προσδοκίες για νέα άνοδο επιτοκίων από τις κεντρικές τράπεζες
Αναλυτές εκτιμούν ότι η εντυπωσιακή ανοδική πορεία που οδήγησε τα δύο μέταλλα σε ιστορικά υψηλά μέσα στο 2025 μπορεί να συνεχιστεί, εφόσον αποκλιμακωθεί η γεωπολιτική ένταση στη Μέση Ανατολή
Από την έναρξη του πολέμου, ο χρυσός έχει χάσει περισσότερο από 13% της αξίας του - Η Η ANZ μετέθεσε τον στόχο για τιμή χρυσού στα 6.000 δολάρια ανά ουγκιά για τα μέσα του 2027 αντί για τις αρχές της επόμενης χρονιάς.
Το ασήμι υπεραποδίδει ενώ ο χρυσός χάνει έδαφος με τα hedge funds να βλέπουν νέες ευκαιρίες παρά τη διόρθωση των τιμών
Ο Μαρκ Γιούσκο υποστήριξε ότι η υιοθέτηση του bitcoin θα αυξηθεί για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανομένης της υποτίμησης του νομίσματος
Το πολύτιμο μέταλλο κινήθηκε κοντά στα 4.700 δολάρια ανά ουγγιά μετά τα στοιχεία που έδειξαν ότι ο πληθωρισμός χονδρικής στις ΗΠΑ επιταχύνθηκε τον Απρίλιο με τον ταχύτερο ρυθμό από το 2022
Το ασήμι ενισχύθηκε κατά 0,2% στα 86,25 δολάρια, ενώ η πλατίνα και το παλλάδιο κινήθηκαν χαμηλότερα
ΦΟΡΤΩΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ